Plaats reactie
1
Mijn abo loopt binnenkort weer af en kreeg zoals elk jaar i.c. een e-mail om te verlengen:
McAfee Total Protection kost voor een jaar normaliter 95,95 maar als trouwe klant (loyaliteitskorting) -30% dus slechts 66,95.

Ga je echter naar http://nl.mcafeestore.com/producten/tot ... wgodY5gLcQ
Dan krijg je 50% korting (op 84,95) en betaal je dus 42,47.

Vorig jaar flikten ze dat ook al en heb dus gewacht tot abo bijna voorbij was en
via de site opnieuw gekocht.

Wie weet hoe dit precies in elkaar steekt mag het zeggen want ik begrijp er niets van. Contact opnemen met McAfee is een langdurig proces, doe ik al niet meer.
2
@ Sandra,

Dan zou ik toch voor de 50% korting gaan, wanr het product McAfee TP 2016 blijft hetzelfde.
Hoe het in elkaar zit . . ., dat is een spelletje . . . .; er is géén vaste regels :-[

Loyaliteitskorting klinkt geweldig in de oren maar daar houdt het ook op.

Maar wat is het verschil tussen:
Afbeelding En
Afbeelding ::) ::) ::)
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Hallo,

Op de website van McAfee wordt gesproken over een MRSP prijs (Manufacturer Suggested Retail Price), wat een door de fabrikant vastgestelde verkoopprijs is. Dat deze verschilt met het vermelde bedrag in de e-mail voor de verlenging is wel vreemd. Maar de ontvangen e-mail gaat wellicht over een verlenging van het huidige abonnement met die zogenaamde loyaliteitskorting van 30%. Bepaalde antivirusfabrikanten hanteren dan ook een soort van bonussysteem. Bij eerste verlenging krijg je 30% korting, voor het jaar daarna b.v. 40 of 50%.

Zodra je via de website het pakket opnieuw besteld is er wellicht geen sprake meer van verlenging maar sluit je het pakket opnieuw af. En dan wordt hetzelfde pakket op dezelfde pagina ook nog eens tweemaal met een verschillende korting aangeboden. 50 en 55%, waarom geen idéé. Maar dergelijke kortingen zijn vaak een soort van nieuwe klanten korting, dus een lokkertje op basis van de MRSP prijs en de korting.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Maxstar schreef:Hallo,

Maar de ontvangen e-mail gaat wellicht over een verlenging van het huidige abonnement met die zogenaamde loyaliteitskorting van 30%. Bepaalde antivirusfabrikanten hanteren dan ook een soort van bonussysteem. Bij eerste verlenging krijg je 30% korting, voor het jaar daarna b.v. 40 of 50%.
Bedankt voor het meedenken maar nee:

" Bovendien bieden we u 30% loyaliteitskorting als u vandaag nog verlengt.
En voor alle duidelijkheid: uw nieuwe abonnement gaat pas in wanneer het oude is afgelopen. U kunt dan weer een heel jaar lang zorgeloos internetten en e-mailen.
Eén jaar beveiliging kost u dus slechts 66,95 € (normaal 95,95 €). "

Derhalve ga ik dus maar voor de https://store.digitalriver.com/store?Ac ... uyCartPage" onclick="window.open(this.href);return false;


:)
5
Als je er al logica achter wilt zoeken moet je het zoeken in de richting van marketinglogica. Bv. niet een loyaliteitsbonus omdat je al klant ben, maar minder korting dan ergens anders juist omdat je al klant bent. Jou hoeven ze niet meer te overtuigen. Jou hebben ze al aan de haak.
Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep :wink:
Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken want dat gaat gebeuren! En dan?
6
Veng schreef:Als je er al logica achter wilt zoeken moet je het zoeken in de richting van marketinglogica. Bv. niet een loyaliteitsbonus omdat je al klant ben, maar minder korting dan ergens anders juist omdat je al klant bent. Jou hoeven ze niet meer te overtuigen. Jou hebben ze al aan de haak.
Tja, da's dan de uitkomst van mijn draadje; niemand begrijpt waarom je als klant een valse korting krijgt terwijl je wanneer je t product opnieuw koopt veel goedkoper uit bent.
Ach ja, ben op zich best wel tevreden met mcafee i.s. met Malwarebytes Premium. Dus of ik nu gevangen ben of niet ga maar weer voor een jaartje voor t goedkopere tarief.
Iedereen bedankt voor het meedenken en ik kom hier volgend jaar waarschijnlijk weer op terug :)
7
Like I said: "Hooked" ;)
Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep :wink:
Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken want dat gaat gebeuren! En dan?
8
Veng schreef:Like I said: "Hooked" ;)
You're not hooked?
Jij betaald dus niet voor een OS, en je betaald niet voor bescherming? Je betaald helemaal nergens voor?
Dan ben jij idd niet gehaakt ;)
9
No offence ;) Beter had ik kunnen stellen, "Hooked by McAfee". Natuurlijk schaf je ergens je spullen aan.
Voorbeeldje: Ik doe elk jaar mee met de energieveilingen. Ik zit dus niet vast aan één aanbieder, maar kies die aanbieder die op dat moment voor mij het beste bod heeft. Dat hoeft overigens niet het goedkoopste te zijn. Ik ben echter wel bereid om over te stappen. Dat is wat ik bedoel.
Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep :wink:
Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken want dat gaat gebeuren! En dan?
10
Jij betaald dus niet voor een OS, en je betaald niet voor bescherming?
Is dat nodig dan (behalve voor 't OS als je Windows wenst)?
Ik ben jarenlang niet hooked geweest, een aantal gratis virusscanners doet niet onder voor betaalde versies. Dus betaalde inderdaad niet voor bescherming, nergens voor nodig.
Jarenlang hier gedraaid met gratis versies van AVG, Avast en Avira en dat draait nog steeds op de pc's van de kids.
Momenteel gebruik ik wel betaalde software (zie mijn signoff) maar dat is ook alleen omdat ik van m'n bedrijf wat geld kwijt moet en dat het beste is wat er te krijgen is op beschermingsgebied. Anders draaide hier nog steeds een gratis scanner.
Greetings, Black Tiger.
11
Veng schreef:No offence ;) Beter had ik kunnen stellen, "Hooked by McAfee". Natuurlijk schaf je ergens je spullen aan.
Voorbeeldje: Ik doe elk jaar mee met de energieveilingen. Ik zit dus niet vast aan één aanbieder, maar kies die aanbieder die op dat moment voor mij het beste bod heeft. Dat hoeft overigens niet het goedkoopste te zijn. Ik ben echter wel bereid om over te stappen. Dat is wat ik bedoel.
Jij begrijpt het :) Had jaartjes terug een Eneco abo-tje vast voor 3 jaar, winst behaald, zag echter de bui al hangen (goekopere olie en zo) en dus op tijd weer variabel, zo werkt het :)
12
Ja. En elk jaar overstappen, want dan profiteer je ook elk jaar van het welkomstvoordeel, anders gaan je tarieven aan het eind van je contract weer direct omhoog.
Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep :wink:
Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken want dat gaat gebeuren! En dan?
13
Het wordt steeds leuker, vandaag weer een mailtje binnen:
Uw abo verloopt over 15 dagen, verleng nu en u krijgt 25% korting, dus ipv 95,95 betaalt u slechts 71,95.

Maar dat was toch in eerdere e-mail met 30% loyaliteits korting 66,95 ?!!

Ben benieuwd waar ze over een week mee komen ...
14
Ben benieuwd waar ze over een week mee komen ...
Uw abo verloopt over 15 dagen, verleng nu en u krijgt slechts 25% boete, dus ipv 95,95 betaalt u slechts 119.94. :TooFunny:
Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep :wink:
Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken want dat gaat gebeuren! En dan?
15
Veng schreef:
Ben benieuwd waar ze over een week mee komen ...
Uw abo verloopt over 15 dagen, verleng nu en u krijgt slechts 25% boete, dus ipv 95,95 betaalt u slechts 119.94. :TooFunny:
:good: :wacko: ;D
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”