Plaats reactie
1
Hoi,

ik probeer mijn favorieten (Edge) te ordennen via verkenner. Telkens als ik eentje sleep komt er een melding van mogelijk schadelijke bestanden. Weet iemand hoe ik dit kan afzetten? Heb al gezocht bij internetinstellingen en ESET, maar vind niks.
Afbeelding ook worden mijn wijzigingen niet doorgegeven naar Edge (bv. mappen bijmaken of verplaatsen).

alvast bedankt!
2
Hallo,

Deze melding kan je als volgt uitschakelen, maar dit is niet direct aan te raden.
  • Klik met de rechtermuisknop op het startmenu en kies voor de optie Uitvoeren
  • Geef hier het commando Inetcpl.cpl op gevolgd door enter.
  • Open nu het tabblad "Beveiliging" en klik op de knop Aangepast niveau.
  • Scroll naar het gedeelte "Diversen", bij "Toepassingen en onveilige bestanden starten" selecteer je de optie inschakelen.
  • Klik op OK, bij de waarschuwing die nu verschijnt klik je op JA om de wijziging te bevestigen.
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Hallo,

Ik neem aan dat je de favorieten in de onderstaande map aan het ordenen bent wanneer je die melding krijgt.

Code: Selecteer alles

C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Packages\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\AC\MicrosoftEdge\User\Default\Favorites
Zelf heb ik ook even wat dingen geprobeerd, maar tot op heden heb ik hier die melding ook nog niet kunnen uitschakelen. :-[
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
ja inderdaad. lastig he? bij Explorer kon je in Explorer zelf favorieten ordenen. hoop dat het nog veranderd in Edge!

hoe ik het nu doe:
al mijn favorieten ordenen => alles kopieren in een mapje => alles verwijderen => bij favorieten van Explorer zetten (nadat die map is leeggemaakt) => favorieten importeren van Explorer

een hele omweg ;-)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”