Plaats reactie
1
Na het verwijderen van de gratis avast virusbeveiliging is mijn pc buiten werking. Automatisch herstel werkt niet meer oorzaak mijn Windows installatie werkt niet meer na het verwijderen van avast en mijn ps moest opnieuw geïnstalleerd worden. Kortom 100 euro armer en vele uren werk dankzij het verwijderen van Avast Free.
2
@ Rob,

:welkom:
Om u beter te kunnen helpen is uw topic is afgesplitst.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
robvander M,

Op welke wijze heeft het verwijderen van avast! plaatsgevonden?
1.) Met de uninstaller via de softwarelijst van Windows.
2.) Via de removal tool van avast!
3.) Een ander programma zoals b.v. Revo Uninstaller.

Zoals ik het lees vermoed ik dat er al meer aan de hand was met deze computer, dat Windows verminkt zou worden door het verwijderen van avast! heb ik zelf nog nooit gehoord of meegemaakt.
De benodigde herinstallatie van Windows was zeker op advies van een PC-zaakje? Die grijpen helaas veel te snel naar deze remedie, 1.) voor hun de snelste oplossing, 2.) Hier verdienen ze het snelste geld mee.
Ik heb dit helaas al veel te vaak gezien dat zulkde bedrijven direct gaan herinstalleren in plaats van de oorzaak te onderzoeken.

Die €100 had je denk kunnen besparen door als eerste hier het probleem eens voor te leggen. Bij opstartproblemen zijn er toch vaak nog een tal van oplossingen mogelijk om een systeem te recoveren.
If it ain't broken, don't fix it
4
Met de uninstaller via de softwarelijst van Windows avast verwijderd.

na opnieuw opstarten kreeg ik doorlopend de melding pc kan niet worden hersteld met automatisch herstellen.
een paar keer geprobeerd ook met doorgaan met windows 8.1 maar steeds dezelfde melding.

Geprobeerd systeemherstel te doen maar kreeg dan de melding wachtwoord klopt niet, deze zou wel moeten kloppen.
melding die ik ook zag was logboekbestand:\C:\windows\systeem32\logfilles\Srt\SrtTrail.txt.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”