Plaats reactie
1
hallo,

Ik zou willen weten hoe ik me goed kan beschermen tegen hackers buiten een gewoon antivirus en malwarescanner.
Want ondanks dit hacken ze me nog.
anti-virus:Norton 360 betalende versie
malwarewarebytes:betalende versie

En ik zou ook willen weten hoe je je beschermt tegen hackers in het netwerk ik heb een thuisnetwerk.
Mijn broer hackt me altijd hij doet richting informatica.Hij weet altijd mijn wachtwoord van mijn pc.

Mvg
2
Zorgen dat je een goed beveiligd netwerk hebt? Geen illegale software gebruiken? Niet overal zomaar op klikken?

Als je broer je wachtwoord weet, dan verander je het en neem je een sterker(!) wachtwoord. :good:
3
Hallo,

En hoe weet ik of het netwerk goed beveilgd is ?
ik heb een zeer sterk wachtwoord ik heb gebruik gemaakt van cijfers,letters,en liggend streepje het telt in totaal 9 karakters.
Bestaat er geen programma tegen hackers?
ik weet dat hij hackt met :
backtrack
kali-linux
Mvg
4
Er is een verschil tussen 'hacken' en 'raden van wachtwoorden etc.' maar die discussie ga ik niet over beginnen.

Het programma ben jezelf, test je wachtwoord hier eens?
5
Mijn broer is echt niet dom op computer gebied hij doet cyber security .dus hij hackt wel degelijk mijn wachtwoord .het programma zegt dat mijn wachtwoord sterk is.ik heb dit namelijk gebruikt bij het instellen van mijn wachtwoord.
7
Hallo en welkom op het forum,

De reden dat je broer je wachtwoorden weet komt gewoonweg doordat hij al het verkeer over het netwerk monitort, op deze manier kan je natuurlijk achter veel gegevens komen.
Om dit enigszins te voorkomen kan je gebruik maken van encryptie, je kan met DNSCrypt heel eenvoudig het DNS-verkeer versleutelen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”