Plaats reactie
16
Sandrahome schreef:
Het enige probleem wat niet verholpen is is dat ik geen bijlages kan versturen per mail en nog steeds niet kan downloaden met mijn laptop :( ik krijg de foutmelding 1719 van Windows maar daar kijk ik morgen even naar, mocht iemand hier een oplossing voor weten dat houd ik mij aanbevolen, voor nu vallen mijn ogen dicht ;D
Voer de volgende fixit eens uit: https://support.microsoft.com/nl-nl/mat ... _uninstall" onclick="window.open(this.href);return false;
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
18
abbs schreef:
Sandrahome schreef:
Het enige probleem wat niet verholpen is is dat ik geen bijlages kan versturen per mail en nog steeds niet kan downloaden met mijn laptop :( ik krijg de foutmelding 1719 van Windows maar daar kijk ik morgen even naar, mocht iemand hier een oplossing voor weten dat houd ik mij aanbevolen, voor nu vallen mijn ogen dicht ;D
Voer de volgende fixit eens uit: https://support.microsoft.com/nl-nl/mat ... _uninstall" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb geprobeerd om het via een andere laptop te installeren op mijn laptop maar het lukt niet, zodra ik Fix it opstart geeft het de foutmelding "50202" (geen installer aanwezig om het programma te installeren), als ik het alleen maar wil laten draaien gebeurt er weer niets. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de neiging krijg om mijn laptop het raam uit te gooien :'( :'(
19
Hallo,

Hoelang heb je dit probleem al en hoe is het ontstaan?

Ga naar start>uitvoeren en geef daar het volgende commando op CMD
Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt CMD en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
Type nu achter C:\Windows\System32 het commando sfc /scannow gevolgd door enter. (Let op! de spatie na sfc)
Afbeelding Meldt of er problemen gevonden dan wel gerepareerd zijn.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
20
abbs schreef:Hallo,

Hoelang heb je dit probleem al en hoe is het ontstaan?

Ga naar start>uitvoeren en geef daar het volgende commando op CMD
Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt CMD en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
Type nu achter C:\Windows\System32 het commando sfc /scannow gevolgd door enter. (Let op! de spatie na sfc)
Afbeelding Meldt of er problemen gevonden dan wel gerepareerd zijn.
Hoelang heb je dit probleem al en hoe is het ontstaan?
Afgelopen zaterdag nadat ik AVG PC tune up geinstalleerd had en (realiseerde ik mij vandaag pas) nadat ik van 2 virusscanners naar 1 virusscanner ging (aangeraden door een vriend).

De problemen voor nu zijn:
Chrome steeds vastliep dus die heb ik nu (tijdelijk) verwijderd.
Firefox (tijdelijk) geinstalleerd, hiermee heb ik iig Fix it en Tune up remover kunnen downloaden vandaag
Windows Installer werkt niet maar ik zag dat ik met Ccleaner wél programma's kan verwijderen (gelukkig)
Soms kan ik via Configuratiescherm wel een programma verwijderen en soms weer niet
Ik kan geen bijlagen uploaden via de paperclip bij Gmail
Adobe is opeens spoorloos verdwenen van mijn laptop sinds gisteren, opnieuw geinstalleerd (lukt wel via Firefox na 4 pogingen, bij Chrome ging het helemaal niet).

Ga ik gelijk proberen, thanks.

Ik zag trouwens onder diverse (handleidingen, artikelen) op deze website iets staan over Windows installer (die geeft nu dus de huidige problemen) en als ik "msconfig" intik dan staat er dat Windows installer uit staat bij services alleen is het mij een raadsel hoe ik deze weer moet aanzetten?
22
abbs schreef:Hallo,

Voer eerst maar sfc /scannow uit daarna kijken we verder.
Daar ben ik weer, ik heb de scan uitgevoerd en ik kan uiteraard geen foto's uploaden hier (lukt niet met mijn laptop) er staat:
"er zijn beschadigde bestanden gevonden maar deze kunnen niet allemaal worden hersteld". Het log zelf kan ik niet openen, ik krijg de melding toegang geweigerd en ik kan als ik erop ga staan niet met rechtermuis knop kiezen voor uitvoeren als administrator ofzo :( Er staan ook nog 2 bestanden in "zip" maar die kan ik ook niet openen. Volgens mij heb je hier niets aan Abbs??
25
Hallo,

Kijk of je via één van je browsers het volgende kan downloaden (anders weer via een ander systeem het exe bestand op deze pc zetten)
We gaan kijken of we je Windows kunnen gaan repareren het is een stappen plan die duidelijk omschreven is (dus schrik niet)

Download Windows Repair All in One.
Lees deze lange handleiding A.U.B. helemaal door voordat u begint.
  • Dubbelklik op "tweaking.com_windows_repair_aio_setup.exe" om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 & 8 gebruikers starten de tool als administrator door middel van de rechter muisknop en kiezen voor "Als Administrator uitvoeren."
  • Klik in het scherm wat verschijnt op "Next" om de tool op de computer te installeren.
  • Volg de verder instructies van de installatie, als de installatie gereed is klikt u op "Next" en daarna op "Finisch"
  • De tool wordt nu vanzelf gestart.
  • Wanneer de tool aangeeft dat er een update beschikbaar is klikt u op JA om de tool te updaten.
    • Indien u niet beschik over een werkende internet verbinding, dan kiest u de optie "NEE".
  • In het scherm wat nu verschijnt klik u op het "Blauwe pijltje" zoals op de onderstaande afbeelding. Afbeelding
  • Klik in het vervolg scherm / tabblad step1 wederom op het "Blauwe pijlje" tot je bij step4 bent.
  • Bij het scherm step4 klikt u op "Do it" om de System File Checker uit te voeren zoals u kunt zien op de onderstaande afbeelding. Afbeelding
  • Er zal nu automatisch een CMD / DOS achtig scherm openen. Afbeelding
  • De Windows CD / DVD zal nodig kunnen zijn, als hierom wordt gevraagd plaats deze dan in het CD / DVD station en ga verder met de gegeven instructies.
  • Als deze scan gereed is klikt u wederom op het "Blauwe pijltje"
  • Klik in het volgende scherm step5 wederom op het "Blauwe pijltje"
  • Klik hierna onder het tabblad Repairs op de knop "Open Repairs" zoals op de onderstaande afbeelding. Afbeelding
  • Hierna verschijnt het volgende scherm. Afbeelding
  • Voer nu verder niets uit op de computer, laat de tool nu zijn werk doen.
  • Standaard staan nu alle items aangevinkt, laat deze zo staan en klik op de knop "start Repairs" zoals u kunt zien op de onderstaande afbeelding. Afbeelding
  • Laat de tool nu zijn werk doen en doe verder niets op het systeem, er zullen nu van allerlei CMD schermen verschijnen klik deze dan ook nooit weg.
  • Ik het rode kader op de onderstaande afbeelding ziet u de voorgang van de tool. Afbeelding
  • Als het erop lijkt alsof de tool niets meer doet, laat het systeem dan nog steeds met rust en wacht af tot het volgende scherm verschijnt.
  • Wanneer het volgende scherm verschijnt klikt u op "JA" Afbeelding
  • De computer wordt nu vanzelf na 30 seconden opnieuw opgestart.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
26
Sjips bij het installeren zegt hij: "could not create uninstall short cut". Als ik via verkenner naar de Tweakers map ga zie ik wel heel veel bestanden staan. Ik heb het zowel als "uitvoeren als administrator" als zonder geprobeerd.
Het programma staat nu dus wel op mijn laptop, alleen hoe open / start ik het nu (ik heb op het icoontje geklikt maar dan gebeurt er niets (icoon komt op onderste balk te staan en geeft diverse opties aan)? Via Start en Tweakers zie ik alleen een leeg mapje?
28
abbs schreef:Hallo,

Het zit ook niet mee verwijder alles weer eens en installeer hem opnieuw via deze link KLIK naar het bureaublad.
Ook dan werkt het niet, he bah :( Zijn er nog meer opties??
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”