Plaats reactie
1
Goedenavond, ik hoop dat ik mijn bericht in de juiste categorie plaats? Ik heb afgelopen zaterdag een proefversie van AVG PC tune up 2015 geinstalleerd en heb hier enorm veel spijt van. Mijn laptop lijdt sinds zaterdag opeens een eigen leven, ik kan geen programma's meer verwijderen (na aanklikken gebeurt er niets (configuratiescherm), kan geen bestanden of programma's meer downloaden (dus ook het programma niet van AVG zelf om AVG PC tune up te verwijderen) en kan zelfs geen foto's meer uploaden vanaf mijn laptop op bijv. Facebook of als bijlage bij een email (gmail).

Ik heb zondag geprobeerd het programma nogmaals te verwijderen (door handmatig via de verkenner de "unintaller" te dubbel klikken) maar niets lukt. Ik heb uit nood zelfs nog geprobeerd mijn laptop naar een eerdere toestand te zetten maar ook hier kan ik niets meer aanklikken (geen idee of het uberhaupt zou werken?).

Mijn concrete vraag is dus: hoe verwijder ik dit gratis programma als ik niets meer kan downloaden, moet ik de 14 dagen proef afwachten en kan ik het daarna verwijderen als ik aangeef dat ik het niet wil aanschaffen?

Oh ja ik heb al geprobeerd om het programma vanuit de veilige modus te verwijderen, ook dit lukte helaas niet ;(

Alvast bedankt!
3
Dropbox schreef::welkom:

Heb je hier misschien iets aan? Hierbij wijs ik naar het TuneUp Remover stuk.
Dankjewel, deze heb ik zondag beide geprobeerd maar het lukt niet, ik kan namelijk geen bestanden/programma's meer downloaden sinds de installatie en ik kan ook geen programma's meer verwijderen (via configuratiescherm)...... alsof de hele boel op slot staat ofzo?
5
Dropbox schreef:Kreeg (of krijg) je een bepaalde melding.
Ik krijg of het "start" scherm van AVG PC tune up (uw proefversie vervalt over ...... (woorden van gelijke strekking) of mijn laptop reageert niet. Ik klik bijv. op een programma verwijderen in het Configuratiescherm en dan reageert mijn laptop niet (geen storing ofzo, er gebeurt gewoon niks).
Vanavond probeerde ik via Gmail een foto te versturen vanaf mijn laptop, dan lijkt het alsof de verkenner opent om naar een map te gaan maar er gebeurt niets.
7
Dropbox schreef:Raar, kun je in taakbeheer komen en het proces van AVG PC Tune Up stoppen?
Als ik taakbeheer open zijn alleen chrome en "systeem en beveiliging" actief maar als ik bij het tabje processen kijk kan ik van "TuneUpUtilitiesApp32" het proces beeindigen maar bij "TuneUpUtilitiesApp64" lukt dit niet.
9
abbs schreef:Hallo,


Heb je het ook al zo geprobeerd: http://www.gratisvirusscanner-downloade ... pc-tuneup/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoi ja dit heb ik ook geprobeerd, na dubbelklikken krijg ik eerst het scherm met de vraag of AVG iets aan mijn pc mag wijzigen en na op ja te klikken krijg ik het scherm "uw testperiode............ " en dan kan ik op productsleutel invoeren klikken, wegklikken of op kopen klikken.
Daarna krijg ik een melding "AVG processes has failed" met de vraag of ik dit bij hen wil melden (op ja of nee klikken, beide geprobeerd, er gebeurt niets).
11
abbs schreef:Hallo,

Installeer AVG PC tune up 2015 nog eens (kijk of je dan de mogelijkheid krijgt om verwijderen te kiezen)
Ik kan niets downloaden/installeren :'( als ik het aanklik gebeurt er niets.
13
Dropbox schreef:Rechter muisknop, uitvoeren als administrator gaat ook niet?
Nee helaas niet, dan krijg ik weer de melding "AVG processes has failed" met de vraag of ik dit bij hen wil melden (op ja of nee klikken, beide geprobeerd, er gebeurt niets).

Edit:
Ik krijg nu trouwens wel een melding als ik een ander programma wil verwijderen, zondag deed hij niets nu geeft hij aan dat "error 1719" van Windows is opgetreden.
14
Hallo,

Ik heb hem ook even geïnstalleerd en doe het volgende;

Download Revo Uninstaller Freeware via een andere pc op een usb stick: http://www.gratissoftwaresite.nl/downlo ... erwijderen" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats de usb stick in deze pc.
  • Dubbelklik vervolgens op het bestand Revouninstaller.exe om het programma te starten.
  • Selecteer AVG PC tune up 2015 indien aanwezig en klik vervolgens op "Uninstall"
Volg daarna de stappen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
15
abbs schreef:Hallo,

Ik heb hem ook even geïnstalleerd en doe het volgende;

Download Revo Uninstaller Freeware via een andere pc op een usb stick: http://www.gratissoftwaresite.nl/downlo ... erwijderen" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats de usb stick in deze pc.
  • Dubbelklik vervolgens op het bestand Revouninstaller.exe om het programma te starten.
  • Selecteer AVG PC tune up 2015 indien aanwezig en klik vervolgens op "Uninstall"
Volg daarna de stappen.
Je bent een held, het heeft gewerkt! Ik had geen 2e pc binnen handbereik dus heb ik mijn tablet en google drive gebruikt. Programma opgestart via laptop, alles doorlopen en voor zover ik kan zien heb ik nog 1 file van AVG op mijn laptop staan, de rest is nu weg, geweldig!! Daarna heb ik de CCleaner gebruikt, laptop uitgezet en opnieuw opgestart (hij ging updates uitvoeren) en het ziet er nu op 1 ding na goed uit dus heel erg bedankt :dank: :dank: :dank:

Het enige probleem wat niet verholpen is is dat ik geen bijlages kan versturen per mail en nog steeds niet kan downloaden met mijn laptop :( ik krijg de foutmelding 1719 van Windows maar daar kijk ik morgen even naar, mocht iemand hier een oplossing voor weten dat houd ik mij aanbevolen, voor nu vallen mijn ogen dicht ;D
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”