Plaats reactie
32
abbs schreef:Hallo,


Dat is goed hoor :good:
Hallo, ik heb het programma nu via een andere laptop gedownload en via een usb stick op mijn laptop gezet, alleen hoe start ik dit programma nu? :-[
33
Sandrahome schreef:
Hallo, ik heb het programma nu via een andere laptop gedownload en via een usb stick op mijn laptop gezet, alleen hoe start ik dit programma nu? :-[
Je heb het exe bestand op je pc gezet (bureaublad)
Dubbelklik op "tweaking.com_windows_repair_aio_setup.exe" om de tool te starten.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
34
abbs schreef:
Sandrahome schreef:
Hallo, ik heb het programma nu via een andere laptop gedownload en via een usb stick op mijn laptop gezet, alleen hoe start ik dit programma nu? :-[
Je heb het exe bestand op je pc gezet (bureaublad)
Dubbelklik op "tweaking.com_windows_repair_aio_setup.exe" om de tool te starten.
Nee dat werkte niet dus heb ik het complete programma op mijn laptop gezet (dus op andere laptop wel op ......exe geklikt, geinstalleerd en toen overgezet via usb stick op mijn laptop).
35
Sandrahome schreef:
Nee dat werkte niet dus heb ik het complete programma op mijn laptop gezet (dus op andere laptop wel op ......exe geklikt, geinstalleerd en toen overgezet via usb stick op mijn laptop).
Dat is verkeerd, moet het exe bestand wat je download op je usb stick plaatsen.
Dan de usb stick in de pc zetten en het exe bestand dan op je bureaublad plaatsen daarna kan je het installeren.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
36
abbs schreef:
Dat is verkeerd, moet het exe bestand wat je download op je usb stick plaatsen.
Dan de usb stick in de pc zetten en het exe bestand dan op je bureaublad plaatsen daarna kan je het installeren.
Ah op die toer, thanks! Ik heb het zojuist geprobeerd maar krijg dan dezelfde foutmelding als eerst: "could not create a shortcut". Het programma wordt dus niet geinstalleerd ook als ik zeg dat ik geen short cut hoef op mijn bureaublad.
37
Hallo,

Ik wil deze pc toch eens onderzoeken of er een infectie is;

Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
38
abbs schreef:Hallo,

Ik wil deze pc toch eens onderzoeken of er een infectie is;

Okidokie, dankjewel! Ik heb alle programma's kunnen installeren (hoera voor Firefox ipv Google) en zal morgen even een nieuw bericht aanmaken via mijn mobiel aangezien ik niets kan uploaden via mijn laptop.
39
Sandrahome schreef:
Okidokie, dankjewel! Ik heb alle programma's kunnen installeren (hoera voor Firefox ipv Google) en zal morgen even een nieuw bericht aanmaken via mijn mobiel aangezien ik niets kan uploaden via mijn laptop.
Je mag de inhoud van je logjes ook kopiëren en plakken daar (desnoods in verschillende antwoorden)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
40
abbs schreef:
Sandrahome schreef:
Okidokie, dankjewel! Ik heb alle programma's kunnen installeren (hoera voor Firefox ipv Google) en zal morgen even een nieuw bericht aanmaken via mijn mobiel aangezien ik niets kan uploaden via mijn laptop.
Je mag de inhoud van je logjes ook kopiëren en plakken daar (desnoods in verschillende antwoorden)
Oh dat kan natuurlijk ook, stom van me haha, dankjewel!
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”