Plaats reactie
1
Beste help-mensen,

Bekende RKill gratis app. ( broertje van AdwCleaner dus ! ) ken ik en ik weet wel hoe met die te werk te gaan hoe die werkt, of hoe er mee te werken aanbevolen is enz..

Maar daaronder bij RKill te downloaden staat nog eXplorer.exe/ iExplore.exe/ uSeRiNiT.exe/ en WiNlOgOn.exe, ...... wat dat is en wat er mee ?? :neu:
Zijn die gewoon links waar je ook Rkill downloaden kan, of zijn die extraatjes waarmee je ook tijdens malware of wat dan ook verwijdering's processen eventueel gebruiken moet ??? :neu:

Bedoel ik zoiets -->> http://www.bleepingcomputer.com/download/rkill/" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding Afbeelding
2
Heb je op die site ook onderstaande gelezen?
Below are a list of RKill download links using different filenames. We offer RKill under different filenames because some malware will not allow processes to run unless they have a certain filename. Therefore when attempting to run RKill, if a malware terminates it please try a different filename offered below.
3
We offer RKill under different filenames because some malware will not allow processes to run unless they have a certain filename.
=========
Wij bieden RKill onder verschillende bestandsnamen omdat sommige malware niet zal toestaan dat processen uit te voeren tenzij ze een bepaalde bestandsnaam hebben.
:-[ Och sorryyy phuuh inderdaad dit is me ontkomen ..... :-[ het is nu echt tijd voor een nieuwe bril bij Hans-Anders :whistle:

dat is dus allemaal RKiller .... :!:
Afbeelding Afbeelding
5
Zie ik nu dat jij ook RKill niet echt en helemaal kent ( zoals ik ook ), en heb je niet begrepen wat ik i.v.m. AdwCleaner en RKill heb bedoelt ..
RKill inderdaad kan geen enkele besmetting verwijderen ! enz.. en zo staat daar in het handleiding over RKill ook ! ...

RKill wel alle mogelijke besmetting ''Processen''-Stopt ! en na scannen met RKill je mag PC niet HER-starten ( zo ook in instructie over RKill staat ! ) ..
Vervolgens en pas dan ga je met AdwCleaner of TdssKiller of JRT of wat anders bijv. eigen AntiVirus ...enz.. mogelijke besmetting VERwijderen ..
Hele proces's ik ook misschien in veilige modus beter en aanbevolen maar per-se hoef dat niet mocht je niet in veilige modus dat doen dan is wel aanbevolen van tevoren PC grondig van Internet tijdelijke bestanden opschonen vervolgens ook alle Temp files Prefetch enz.. leeg helemaal maken enz.. Zo zal verwijdering's effect ook effectiever zijn ..
Het is absoluut ook zo dat AdwCleaner of MBAM of eigen antivirus of wat voor bescherming dan ook, niet altijd alle mogelijke besmetting onzichtbare-processen stoppen kunnen ..
Zojuist dat is nu een taak van Rkill dus ... :)
Afbeelding Afbeelding
6
Ik ben bekend met RKill, en dit programma is bedoeld om processen te stoppen die malware gerelateerd zijn. Dus met andere woorden "malafide processen" die bijvoorbeeld het uitvoeren van andere programma's belemmeren. Dit is een veelgebruikte techniek bij rogueware zoals ik al aangaf, en dit programma gebruik je dan eigenlijk pas als het andere tools niet willen opstarten. Standaard RKille gebruiken is dan ook onzinnig.
RoLu schreef:Hele proces's ik ook misschien in veilige modus beter en aanbevolen maar per-se hoef dat niet mocht je niet in veilige modus dat doen dan is wel aanbevolen van tevoren PC grondig van Internet tijdelijke bestanden opschonen vervolgens ook alle Temp files Prefetch enz.. leeg helemaal maken enz.. Zo zal verwijdering's effect ook effectiever zijn ..
Het vooraf opschonen van de %temp% mappen in geval van een infectie is niet verstandig. Er zijn namelijk malware-varianten die legitieme files naar de %temp% mappen verplaatsten. Wanneer je dus op voorhand alle tijdelijke bestanden laat verwijderen is dit niet meer eenvoudig te herstellen. Het opschonen van de tijdelijke mappen doe je dus als het systeem weer vrij is van malware.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
:neu: Maar er zijn gevallen zojuist dat besmetting zich wel en zojuist in Temp ( kijk plaatjes ! ) bestanden of files zich ingenesteld heeft, kijk FF a.u.b. ? en mocht je wel kunnen die handmatig verwijderen dan is beter dat doen restjes zal grondig of AdwCleaner doen of MBAM of eerder genoemde app.'s ..
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Later als je PC HER-start hebt dan kom je als eerst in veilige inlog-modus niet schrikken ! ( iets als veilige modus ! ) je kan alles mee wat je maar wil maar bij ergens eigen bestanden je kan helemaal niet bij, ( zo staat in RKill instructie ook ! )..
Voorzichtig download je AdwCleaner ( je kan wel op Internet ! ) of aanbevolen app's, en besmetting mee verwijder je dan ..
PC Her-start je nog eens en alles is terug maar deze keer 100% virus/malware besmetting's-vrij .... :D :good: ..
Afbeelding Afbeelding
9
:'( Wat ik mee bedoel ? ( sorry aan die mijn rommelige uitleg :-[ en dat je niet begrijpt )

Mee bedoelde ik gewoon, dat je op die manier een besmetting met behulp van RKill verwijderen ook kan ..

En i.v.m. veilige inlog-modus dat gebeurt nadat je met RKill GE-scant systeem hebt, na eerste verwijdering's-sessie van een besmetting,
en nadat je PC her-start hebt je komt als eerst in die bepaalde z.g.n.-mde veilige-inlog modus ( volgens RKill handeling ! ), in deze toestand je gaat dus nog eens met AdwCleaner of wat anders systeem scannen en totaal bevestiging over verwijdering van besmetting krijg je pas dan als garantie enz..
Vervolgens na deze laatste handeling en PC Her-start alles eindelijk terug komt en jouw systeem is dan besmetting's-vrij ...
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”