Plaats reactie
1
De foutmelding Internet Explorer werkt niet meer is een veelvoorkomend probleem, de meest voorkomende oorzaak is dan ook een plug-in of invoegtoepassing in Internet Explorer die niet meer werkt of crasht. Maar vandaag is er door Norton blijkbaar een corrupte update uitgebracht die voor deze problemen zorgde. Wanneer u last heeft van deze problemen voer dan handmatig een update uit van uw Norton-versie via Live-Update.

LiveUpdate uitvoeren
Deze stappen zijn voor de huidige versie van de Norton-producten. Als u een oudere versie heeft of niet weet welke versie u heeft, gaat u naar Update Center

1. Start uw Norton-product.
2. Voer een van de volgende handelingen uit, afhankelijk van uw Norton-product:
  • o Voor Norton AntiVirus of Norton Internet Security: klik op LiveUpdate en vervolgens op LiveUpdate uitvoeren.
    o Voor Norton 360: klik op Taken en vervolgens op LiveUpdate uitvoeren.
    o Voor Norton Security: klik op Beveiliging en vervolgens op LiveUpdate.
3. Klik op OK of Sluiten wanneer Norton LiveUpdate is voltooid.
4. Voer LiveUpdate uit totdat het bericht 'Uw Norton-product heeft de recentste beveiligingsupdates' wordt weergegeven.
5. Sluit alle programma's af en start de computer opnieuw op.
Afbeelding
  • Wanneer de onderstaande foutmelding verschijnt start dan als eerste de computer even opnieuw op.
  • Voer hierna nogmaals LiveUpdate uit.
Afbeelding Mocht dit het probleem niet oplossen verwijder dan de huidige versie van Norton van uw computer met de Norton Removal Tools en installeer daarna de beveiligingssoftware opnieuw.

Download de Norton Removal Tool naar het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op de Norton_Removal_Tool.exe en kies voor de optie Uitvoeren als administrator.
  • Klik vervolgens op volgende en ga akkoord met de licentieovereenkomst en klik wederom op volgende.
  • Type nu de "captcha" code over die in het getoonde venster verschijnt en klik weer op volgende.
  • Klik nu weer op volgende het verwijderen van de Norton installatie wordt nu gestart.
  • Als de tool gereed is klik op de knop Restart om de computer te herstarten.
  • Installeer vervolgens de gebruikte beveiligingssoftware van Norton opnieuw.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
2
Hallo Forum,

Ook hier de hele dag al problemen gehad met Internet Explorer en Internet Explorer werkt niet meer, er wordt naar een oplossing voor het probleem gezocht".
Ik was bijna op het punt om Windows er opnieuw op te zetten want niets hielp meer ook systeemherstel niet.
Gellukkig ging ik nog even verder kijken en kwam toen via jullie blog op deze pagina en nu werkt Internet Explorer weer als een speer. :bow: :cool: :dank:
3
Hallo en welkom op het forum,

Systeemherstel werkt inderdaad blijkbaar niet om dit probleem op te lossen, ook het opnieuw instellen van Internet Explorer of het geheel opnieuw installeren werkt niet.
Het probleem wordt immers niet door Internet Explorer zelf veroorzaak maar door de beveiligingssoftware van Norton, en dan wellicht een corrupte update.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Hulde Maxstar !!! Bedankt !!! :bow:

Uur lang aan het klungelen geweest; updates, restarts, poging IE te vervangen :lol:
PC Web Plus gevonden :good: Adwcleaner zonder resultaat

Gelukkig kwam op dat moment de oplossing al online en met direct resultaat :cool:
Probleem ontstond direct ná Norton update, bleek later.
Nogmaals live-update uitgevoerd en nu start IE weer op als vanouds!
Uit dank een account aangemaakt; spread the word :dank:

Erik
Windows 8.1 / Norton
6
:neu: Beste mensen ik wil graag ook dat nog kwijt :

Dat ik paar dagen geleden ( begin van de week, precies toen dat nieuws over Norton/Explorer bij Tweakers uitgebroken was ! ) ook Explorer kwijt heb ( Explorer herinstalleren kon ik absoluut niet ! ! ) daardoor is mijn PC bijna ONbruikbaar geworden, systeem-herstel ook heeft niets geholpen ik was uiteindelijk hopeloos en machteloos wist ik niet meer wat ik doen moet, uiteindelijk heb ik besloten gauw mijn eigen belangrijke bestanden back-uppen en windows HER-installeren enz..
Vandaag is het laatste dag dat ik eindelijk klaar met laatste eigen programma op mijn systeem met installeren was, en dat was alles gebeurt omdat ik per-ongeluk ( wat ik nog nooit deed ! ) ''TweakBit Driver Updater'' gebruikt heb, ..... had ik geen zin handmatig bepaalde driver zoeken enz..
Wat ik nadrukkelijk ook nageven wil, deze z.g.n.mde ''TweakBit Driver Updater'' is van en door Norton bedrijf verzekerd en blijkbaar ook van Norton bedrijf gemaakt ofzo, na paar keer deze software te draaien dus ik heb bijna mijn systeem naar de knopen geholpen ...
:neu: En nu vraag ik me steeds af of heeft dit wat ook te maken met nieuws over Norton/Explorer omdat dus software groot-gedeelte toch van Norton was en nog steeds is ! enz..
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”