Plaats reactie
1
Hallo,

ik heb al op verschillende manieren geprobeerd om AVG Free te verwijderen, maar hij blijft telkens aangeven dat er nog veel avg-bestanden aanwezig zijn.
D.w.z. als ik bij Start AVG invul en 'm laat zoeken (Computer) krijg ik nog zo'n 1.500 namen van bestanden te zien.
'n Aantal kan ik niet verwijderen zonder machtigingen, weer andere kan ie niet vinden enz.
Of ik maak ze blauw, click op delete en vervolgens gebeurt er niets.
Ook bij herstart van de computer staan ze er nog steeds.

Hoe krijg ik alles weg?

B.v.d. Frans
2
Hallo en welkom op het forum,

Middels de AVG Remover verwijdert u alle onderdelen van een AVG-installatie op uw computer, waaronder registeronderdelen, installatie- en gebruikersbestanden op uw schijf.
  • Download de juiste “removal tool” voor uw AVG product van de website van AVG.
  • Sla het installatiebestand op op uw Bureaublad.
  • Dubbelklik op de AVG Remover / Removal tool op uw Bureaublad, wanneer u een melding van UAC (Gebruikersaccountbeheer krijgt staat u dit toe).
  • Er verschijnt nu een CMD (CommandPrompt venster) en een waarschuwing.
    • This application will remove AVG from your computer. It can require one or more reboots during the cleaning process and it requires to be started from local drive. Please save all your work and close all other applications.
  • Klik hier op JA om het verwijderen van AVG voort te zetten.
  • Wanneer de AVG remover gereed is zal uw computer automatisch opnieuw opgestart worden.
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Hallo Maxstar,

ik heb dit al gedaan en nu nog 'n keer.
Het resultaat is, dat ik nog steeds bij Start en Zoeken (computer) zo'n 1.500 bestanden te zien krijg, waarvan ik merk dat 'n aantal niet geopend/verwijderd kunnen worden (omdat ze er misschien allang af zijn?).
Toen de Removal bezig was, viel me in 'n flits de vlg. regel op: "de opgegeven service is geen geinstalleerde service".
Ik weet niet wat dat wil zeggen.
De computer is ook niet opnieuw opgestart; ik heb het toen maar zelf gedaan.
Kortom: alles lijkt eraf, maar als ik ga zoeken naar AVG-bestanden, krijg ik er nog 'n hele hoop te zien.

Gr. Frans
5
Ik moet dus 'n schermafdruk maken en in bijv. Word plakken?
En dan?
Wat er vervolgens op die pag. staat is me niet duidelijk (http://www.imgdumper.nl" onclick="window.open(this.href);return false; etc.)
Ook niet van de link en de IMG tags.
Daarbij snap ik nog niet waarom er zoveel bestanden verschijnen als ik de zoekfunctie start.

Frans
6
Hallo,

Maak inderdaad even een schermafdruk, deze hoef je echter niet in Word op te slaan. Je kan dit gewoon met bijvoorbeeld Piant als een afbeelding opslaan.
Deze kan je de vervolgens uploaden naar http://www.imgdumper.nl" onclick="window.open(this.href);return false; dan krijg je daar een taal links te zien, kopieer die link dan vervolgens in een nieuw bericht hier op het forum.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”