Plaats reactie
1
Goedemorgen.

Ook ik heb problemen met verwijderen van spyhunter 4 kan hem nergens op mij pc terug vinden maar komt wel steeds op als ik me pc opstart.
Nu heb ik op die link gedrukt waarvan je de taal moet selecteren enigma software installatieprogr en krijg ik wel zo mooi schermpje met De-installatie is in voortgang maar verder gebeurt er niks zie dat balk je niet opkleuren zodat ik ook kan zien dat het inderdaad draait of hoe lang duurt dit want na kwartier nog geen actie zichtbaar.En op dat kleine schermpje staat weer sluit de toepassing spyhunter 4 om door te gaan met de installatieproces.Waaronder staat forceer sluiten-afbreken-opnieuw proberen.


Groetjes
2
Hallo,
  • Open het configuratiescherm en open het onderdeel programma's en onderdelen en kies voor de optie Een programma verwijderen
  • Selecteer SpyHunter in de lijst met geïnstalleerde software en klik op de knop Wijzigen/Verwijderen.
  • Als je het onderstaande scherm te zien krijgt klik je op de optie "No Thanks".
Afbeelding
  • Voer na het verwijderen wel direct een herstart uit, dit om de deïnstallatie van SpyHunter te voltooien.
  • Mocht het verwijderen van SpyHunter op deze manier niet lukken dan kunt u gebruik maken van het installatiebestand.
  • Download SpyHunter van deze link naar bijvoorbeeld het bureaublad.
  • Voer het installatiebestand uit als administrator via de rechtermuisknop.
  • Selecteer de gewenste taal en kies vervolgens in het installatie scherm voor verwijderen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Dit heb ik dus allemaal gedaan en in software staat hij niet daar had ik hem al verwijderd maar hij blijft opkomen .Dus toen op die ling gedrukt hieronder in dat scherm ook de installeren gedrukt maar hij geeft aan dat hij in werking is maar verder gebeurt er na uur nog steeds niks
::)
4
Installeer SpyHunter dan als eerste even opnieuw zoals aangegeven, herstart de computer en probeer het daarna vis Configuratiescherm > Software even opnieuw te verwijderen.
  • Mocht het verwijderen van SpyHunter op deze manier niet lukken dan kunt u gebruik maken van het installatiebestand.
  • Download SpyHunter van deze link naar bijvoorbeeld het bureaublad.
  • Voer het installatiebestand uit als administrator via de rechtermuisknop.
  • Selecteer de gewenste taal en kies vervolgens in het installatie scherm voor verwijderen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”