Plaats reactie
1
Beste heer, mevrouw,

Ik heb nu meerdere malen geprobeerd AVG Internet Security 2014 te updaten naar 2015. Dit door middel van Installer 2015 in Normale Modus. Ik heb ook de AVG Remover Tool en AVG Remote Access geprobeerd. Deze werken ook niet en kan ik de AVG Internet Security niet verwijderen ;( :smiley_notnormal: ???

En de installatie van AVG Internet Security stopt bij Services Stoppen met onderstaande foutcodes (logbestand):

Foutcode 0xC0070643

en daaronder vermeldt in logbestand:

AVGMSI_Error1921
Foutcode 0xC0070781

Verder wil ik erbij vermelden dat ik ook AVG PC Tune-Up hanteer.

Wat te doen aangezien mijn AVG Internet Security er nu al een aantal dagen uitligt?
En wie weet wat er nu allemaal binnengehengeld is?

Wie helpt spoedig uit de brand?

Bijvoorbaat grootse dank,
3
Ik heb mijn Acer laptop nu meerdere keren proberen op te starten met F8 maar dan begint deze hard te piepen???? En het BIOS-scherm verschijnt ook niet?
Hoe kan dit?
4
Het is mij dan eindelijk gelukt op het BIOS-scherm te komen en heb ik Windows opgestart in een veilige modus maar dan heb ik geen netwerkverbinding?
6
Maxstar schreef:Goedemorgen,

Voor het verwijderen van software in dit geval AVG Internet Security is een actieve internetverbinding geen vereiste.
Mocht je toch een verbinding met internet willen kies dan voor de veilige modus met netwerkmogelijkheden.
Goedemiddag Maxstar,

Ik heb zowel in de veilige modus alswel in de veilige modus met netwerkmogelijkheden de software AVG Remover Tool proberen uit te voeren.
Maar ik krijg helaas in beide modussen de berichtgeving Connection Failed???
7
Knuppel_13 schreef:
Maxstar schreef:Goedemorgen,

Voor het verwijderen van software in dit geval AVG Internet Security is een actieve internetverbinding geen vereiste.
Mocht je toch een verbinding met internet willen kies dan voor de veilige modus met netwerkmogelijkheden.
Goedemiddag Maxstar,

Ik heb zowel in de veilige modus alswel in de veilige modus met netwerkmogelijkheden de software AVG Remover Tool proberen uit te voeren.
Maar ik krijg helaas in beide modussen de berichtgeving Connection Failed???
Nogmaals goedemiddag Maxstar,

Het probleem is godzijdank opgelost :D ! Ik had de AVG-Support aan het begin van de week namelijk ook een @ gestuurd. Zij hebben mij een nieuwe link AVG Removal Tool doen toekomen. Ik heb deze opnieuw uitgevoerd en kwam ik tot mijn verbazing :geek: tot de ontdekking dat AVG Internet Security 2014 al verwijderd was?. Waarschijnlijk heeft de Support van AVG het licentienummer van 2014 verwijderd?.

Ik had in de @ naar AVG-Support namelijk mijn licentie van 2015 bijgevoegd.

Wil jou :dank: voor the leads in voorgaande berichtgeving.

Vriendelijke groet,
9
[quote="Maxstar"]Goedemorgen,

Mooi dat het probleem is opgelost, mag ik vragen welke link de support van AVG heeft gestuurd ik ben hier namelijk wel heel benieuwd naar?

Goedemorgen Maxstar,

Ik heb eerst de AVG Remover Tool verwijderd die ik al had gedownload en heb uitgevoerd. Daaropvolgend deze link (ontvangen van het AVG Support Team) gehanteerd. AVG Internet Security 2014 was dus al verwijderd.

Hierbij de link:

http://download.avg.com/filedir/util/su ... 4_4116.exe" onclick="window.open(this.href);return false;

Vr. gr.,
11
Maxstar schreef:Hallo,

Bedankt voor de link, dit is inderdaad de removal-tool die via de website gedownload kan worden.
Ik dacht misschien hebben ze een andere tool geadviseerd die niet direct via hun website is te downloaden.
Graag gedaan, toch blijft het vreemd :-\ dat de tool, die ik voor het antwoord incluis de link van hun website had gedownload, niet werkte :?: .
13
Maxstar schreef:Had je wel de 64 bit versie van de AVG Removal Tool gedownload of toevallig de 32 bit versie? Dit zou namelijk een verklaring kunnen zijn waarom het in eerste instantie niet werkte.
Goede vraag? Ik durf het je niet meer te zeggen daar ik de 1e Removal Tool had verwijderd voordat ik de toegezonden link had gedownload en uitgevoerd :) .
14
Voor elke versie van AVG is er een aparte removal tool, en dan is er ook nog een verschil tussen de 32 en 64 bit versie.
Op de onderstaande link staan alle verschillende versies, ik denk dan ook dat je in eerste instantie een verkeerde Removal Tool had.
http://www.avg.com/nl-nl/utilities" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
15
Maxstar schreef:Voor elke versie van AVG is er een aparte removal tool, en dan is er ook nog een verschil tussen de 32 en 64 bit versie.
Op de onderstaande link staan alle verschillende versies, ik denk dan ook dat je in eerste instantie een verkeerde Removal Tool had.
http://www.avg.com/nl-nl/utilities" onclick="window.open(this.href);return false;
:dank: je Maxstar nogmaals vriendelijk voor je support!
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”