Plaats reactie
1
Geachte heer,

Na het openen van dit programma om een scan voor informatie uit te voeren, doet zich het
navolgende probleem voor. Ik krijg dan de navolgende mededeling: "Prevx kon geen verbinding
maken met het internet om de nieuwste bedreigingen te detecteren.

Zorg dat u een werkende internetverbinding hebt, controleer of Prevx niet wordt geblokkeerd
door een firewall of antivirusprogramma en klik op OK om door te gaan. Klik op Annuleren als u
proxy-instellingen wilt configureren". Einde citaat.

Het uitvoeren van een scan voor informatie wordt hierdoor niet mogelijk. De Prevx proxy-instellingen
zijn uitgeschakeld. Mijn Norton 360 beveiliging heb ik toegestaan om dit programma te accepteren.
(firewall) Hoewel ik normaal Hide IP NG gebruik bij mijn internetverbinding maakt het niet uit als
ik deze afsluit. Ook dan heb ik geen verbinding. In alle andere gevallen heb ik geen internet problemen.

Graag uw advies
2
Aanvullende informatie.

Norton beveiligingsgeschiedenis geeft aan: C:\Program\files\Prevx\Prevx
C:\Program Files (x86\Norton360\Engine\21.6.0.32\N36.exe
Ongeautoriseerde toegang geblokkeerd.
4
Hallo,

Het betreft de versie 3.0 Ik heb het programma niet via Webroot SecureAnywhere gedownload, daar ik
op deze site geen mogelijkheid zag om dat te kunnen doen.

Bert
5
Hallo,

Prevx Safe Online 3.0 wordt niet meer ondersteunt, alle online services zijn niet meer beschikbaar. Via andere bronnen is het programma nog wel te downloaden, maar niet meer te gebruiken.
Ik heb dit zojuist even getest, en ik krijg hier dezelfde melding.

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
6
Hallo,

Dat is jammer, het leek mij wel een goed programma. IK zal het maar weer verwijderen van mijn
computer. Weet u misschien een goed alternatief?

Bert
10
Hallo,

Bedankt voor al uw informatie waar ik mee vooruit kan. Ik wens u prettige feestdagen toe
en tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet,

Bert
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”