Plaats reactie
1
Enkele weken geleden heb ik op mijn laptop McAfee geïnstalleerd. ik kreeg het aanbod dit ook op mijn desktop (Windows Vista) te doen. Als ik dat probeer start de download wel, maar zegt hij na de eerste stap dat er geen internetverbinding is of dat er geen toegang is tot de downloadserver. Ik kan gewoon internetten en doet dat nog ouderwets met een draadverbinding.
Wie weet hoe ik McAfee geïnstalleerd kan krijgen?
Dank!
6
Hallo,

Voer het onderstaande eens uit, dan kunnen we even verder kijken.

Download de MiniToolBox bij voorkeur naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op "MiniToolBox.exe" om te tool te starten.
  • Let op!!! Windows Vista & 7 gebruikers dienen MiniToolBox.exe als administrator uit te voeren "Rechtermuisknop uitvoeren als",
  • Vink vervolgens de onderstaande opties aan.
    • List content of hosts
    • List IP Configuration
    • List Winsock Entries
    • List last 10 Event Viewer Errors
    • List Devices
    Afbeelding
  • Klik vervolgens op de knop Go.
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand geopend, plaats deze als bijlage in uw bericht inclusief de probleemomschrijving.
  • Dit logbestand wordt tevens op de locatie als results.txt opgeslagen waar de MiniToolbox is uitgevoerd.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Ik krijg MCAfee niet geïnstalleerd op mijn computer. Tijdens de set up krijg ik steeds de melding dat ik geen internetverbinding heb of dat er geen contact gemaakt kan worden met de downloadserver. Hierbij tevens het rapportje dat ik met MiniToolBox heb gedraaid.

Dank!
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
8
Hallo,

Het logbestand ziet er prima uit, de problemen omtrent het installeren hebben niets te maken met de internetverbinding zelf maar met de verbinding die met McAfee tot stand wordt gebracht.
Om welke versie van McAfee gaat het precies en vanaf welke locatie heb je deze gedownload?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
9
Fijn om te weten dat met mijn internet niets mis is.
Het gaat om McAfee LiveSafe - Internet Security. (Kan verder zo gauw geen versie vinden) Ik heb deze geïnstalleerd op mij Acer laptop en via mijn McAfee account dat ik op deze (eveneens Acer) computer heb geopend kan ik de button installeren op deze PC gebruiken en dan opent er een scherm met een download button. Als ik daarop druk krijg ik dus de eerste fase van het downloaden en na een korte tijd wil dat scherm naar fase twee overgaan, maar dan krijg ik de foutmelding
10
Download als eerste de tool Mcpreinstall via de onderstaande link.
http://download.mcafee.com/products/lic ... nstall.exe" onclick="window.open(this.href);return false;

Voer deze via de rechtermuisknop als administrator uit, volg de verdere instructies en herstart vervolgens de computer.
Probeer nu opnieuw eens McAfee LiveSafe - Internet Security te installeren.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”