Plaats reactie
1
Hoi,

Ik heb zelf Avast en Emsisoft, Antimalware bytes heb ik ook alleen die werkt niet meer optimaal heb ik het idee sinds een paar maanden, deze kon ik altijd updaten, maar nu staat er dat mijn licentie niet langer geldig is en dat mijn gratis proefversie verlopen is, hoe kan ik dit programma weer volledig aan de praat krijgen?
Verder vroeg ik me af of ik Online Armor ik moet aanschaffen of is deze overbodig als ik de andere 3 al heb?
2
Hallo,

Wanneer de 14 dagen proefversie van Malwarebytes Anti-Malware is verlopen kan je deze in het hoofdscherm beëindigen door op beeindig gratis proefversie te klikken.
Afbeelding
Kakie schreef:Verder vroeg ik me af of ik Online Armor ik moet aanschaffen of is deze overbodig als ik de andere 3 al heb?
In principe voldoet de gratis versie, alleen beschikt de betaalde versie over extra functionaliteiten. Een compleet overzicht lees je bij de onderstaande link.
http://blog.pcwebplus.nl/beveilig-uw-co ... -firewall/" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Bedankt voor het reageren, maar eigenlijk was de vraag of Online Armor uberhaupt noodzakelijk is aangezien ik Avast, Emsisoft en Antimalwarebytes al heb?
4
Online Armor is een firewall, deze controleert de inkomende en uitgaande internetverbindingen. Daarbij bevat Online Armor ook een krachtige HIPS (Host Intrusion Prevention System), de programmabewaking zeg maar. Deze zorgt er voor dat er geen programma's uitgevoerd kunnen worden die niet vertrouwd zijn ingesteld. Online Armor is dus zeker niet overbodig.

1. avast! is de primaire virusscanner die voor de realtimebescherming zorgt.
2. Emsisoft Anti-Malware en Malwarebytes Anti-Malware zijn on-demand malwarescanners die geen realtimebescherming bieden.
3. Online Armor is de firewall die het internetverkeer controleert.

In principe heb je op deze wijze een prima combinatie van beveiligingssoftware voor een optimale bescherming. :good:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”