Plaats reactie
1
Hallo,

Bij de aankoop van mijn computer zat er voor de beveiliging McAfee Total Protection op en heb die toen voor een jaar gekocht en nu is deze verlopen.
Omdat ik maar een computer heb en €94,95 voor drie computer betalen zonde vind ben ik op zoek naar een andere goede virusscanner die het systeem weinig belast.
Nu ik McAfee Total Protection heb verwijderd merk ik dat mijn computer vele malen sneller is geworden dus ook reden om McAfee niet meer te verlengen.

Wat raden jullie mij aan voor deze computer van c.a. 5 jaar oud.
Intel Pentium core 2 duo 5200E.
4 gigabyte ram.
750gb op 1000Gb harde schijf.
Windows 7 64 bits home premium.
2
Met 4 GB kun je toch wel een beetje doen.
Wat ik zelf lichte maar ook goede (gratis) virusscanners vindt zijn Avast en misschien is AVG nog wel iets lichter.
Greetings, Black Tiger.
3
Hallo,

De gratis 30 dagen versie van AVG staat er nu op, bij de installatie kon je op proef het uitgebreide Internet Security van AVG laten installeren.
Dat heb ik nu gedaan om te bekijken of ik dit nodig heb of ook uit de voeten kan met de gratis versie die ik over 30 dagen automatisch krijg.
Ik heb al wel het idee dat deze veel minder zwaar is dan McAfee wat ik had en dat is al positief.
4
Maureen35 schreef:Omdat ik maar een computer heb en €94,95 voor drie computer betalen zonde vind ben ik op zoek naar een andere goede virusscanner die het systeem weinig belast.
Nooit via hun website een abonnement verlengen je betaald dan altijd de volle mep en je moet gewoon een week of twee wachten als je het abonnement wilt verlengen.
Ze sturen dan een servicemelding dat je bescherming is verlopen en geven je dan een korting van 50% op de verlening van je abbo.

Mijn vader heeft ook McAfee via werk en krijgt dan dit soort mails van hen, ik weet het is off-topic omdat je geen McAfee meer wilt maar voor andere mensen wel handig om te weten.
Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”