Plaats reactie
1
Wij hebben AVG Internet Security 2014 op de computer met Windows 7 professional draaien en daarbij als mailprogramma Incredimail. En nu gooit de AVG firewall steeds roet in het eten door te weigeren als wij smilies of andere plaatjes willen toevoegen. En als ik de firewall van AVG uitschakel werkt alles normaal, maar de firewall van Windows wordt door AVG uitgeschakeld als ik deze wil laten werken in plaat van de firewall van AVG ook als hij uitgeschakeld staat. Hoe kan ik dat oplossen? Wie helpt mij A.U.B. van deze ellende af. :sorry:
2
Hallo en welkom op het forum,

Wat betreft de smilies en plaatjes toevoegen, met welke browser en op welke website is dit het geval? En doet dit probleem zich hier op het forum ook voor.

Kijk sowieso eens naar de instellingen van de AVG firewall.
  • Open AVG en klik in het hoofdscherm op Firewall.
  • Klik nu op de optie Instellingen en kies in dit venster voor de interactieve modus.
  • Herstart even de computer om deze wijzigingen van kracht te laten worden.
Controleer nu nogmaals of het probleem met smilies en afbeeldingen er nu ook is. Mocht je bepaalde meldingen krijgen geef dit dan even aan in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Nogmaals iets over AVG Internet Security 2014, als je de Fire wal van deze virusscanner uitzet en daarvoor in de plaats de Windows Fire wal wilt inschakelen te samen met Devender dan krijg je de tekst te zien bij de Windows Fire wal in configuratiescherm (Deze instellingen worden beheerd via de leverancierstoepassing AVG Internet Security) en het is niet mogelijk dit te veranderen, zelfs als ik de AVG Fire wal heb uitgeschakeld en die van Windows ingeschakeld wordt het na 5 minuten weer omgekeerd door AVG en staan ze allebei uit, hoe krijg ik dit voorelkaar of moet ik tenslotte de hete virusscanner verwijderen? ALS DIT OOK LUKT DONEER IK EEN BEDRAG UIT DANKBAARHEID!
al vast bedankt voor de moeite van het lezen :oops:
6
Wanneer de firewall van AVG Internet Security geheel wordt uitgeschakeld dan schakelt de Windows Firewall vanzelf weer in normaliter. In ieder geval bij de test die ik zojuist heb uitgevoerd wel.
Wat de oorzaak van het niet inschakelen van de Windows firewall is terwijl die van AVG uit staat is moeilijk te bepalen, maar een corrupte installatie van AVG Internet Security 2014 zou hiervan de oorzaak kunnen zijn.

Indien je wel AVG Internet Security wilt blijven gebruiken maar de firewall van Windows kan je de huidige installatie aanpassen, maar gezien het probleem van het terug in -en uit inschakelen al problemen geeft kan je het beveiligingspakket van AVG beter eerst even in het geheel deïnstalleren, herstart daarna tweemaal de computer.

Download en installeer AVG Internet Security vervolgens opnieuw en kies voor de aangepaste installatie.
Vink dan vervolgens tijdens de installatie de firewall uit, in principe kan je de PC analyzer ook uitschakelen aangezien dit soort software eigenlijk overbodig is.
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Even geduld nog op de DONATIE want ik kijk het een weekje aan of het blijft werken, ik heb het automatisch laten installeren en nu aangepast en het lijkt erop dat je gelijk krijgt met het uitvinken van de Fire wal en de rest, ik ben nu al gelukkig!
Moest wel opnieuw Devender inschakelen en Windows Fire wal, maar de Fire wal van AVG staat nu wazig als niet actief.
Als ik beter had opgelet( WAT IK IN DE TOEKOMST ZEKER GA DOEN ALS IK WEER IETS DOWNLOAD) GA IK NIET MEER AUTOMATISCH MAAR AANGEPAST EN BEDANKT VOOR DE SNELLE REACTIE EN HULP. :dank: :bow: :bow: :good:
9
Een HEEL LATE Reactie, maar wel een reactie en dat wil toch wel wat zeggen toch?
Geen problemen meer gehad en de beloofde donatie is ook gedaan en NOGMAALS bedankt1
MVGR

Simon Beekman
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”