Plaats reactie
1
Beste medewerkers,

Omdat het afgeraden is om nog Internet Explorer te gebruiken heb ik nu Google Chrome en die werkt goed alleen krijg ik nu telkens van G data een (Fingerprint: [435bd716]) waarschuwing.
In uw browser is een onbekende malware
(Fingerprint: [435bd716])
aangetroffen.

De schadelijke functies zijn uitgeschakeld.

Wij raden u echter uitdrukkelijk aan, zolang de malware niet definitief verwijderd is, geen wachtwoorden meer in de browser in te voeren en in het bijzonder af te zien van vertrouwelijke bewerkingen, zoals online banking.

Om het beveiligingsprobleem volledig op te lossen, raden wij u aan de malware te verwijderen met de hulp van de "G Data BootCD". Als de malware tegen de verwachtingen in niet wordt verwijderd met de BootCD: G Data werkt voortdurend en intens aan het herkennen en verwijderen van de nieuwste computermalware en zal naar alle verwachtingen binnen de kortste tijd een overeenkomende update ter beschikking stellen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met G Data Support.
Het advies van de G Data BootCD heb ik opgevolgd maar niets gevonden?
Wat kan dit zijn en waarmee kan ik ook mijn computer nog mee scannen? heb malwarebytes al gebruikt en heeft ook niets gevonden.

Alvast bedankt.
2
Hallo en welkom op het forum,

Deze melding verschijnt dus alleen bij het gebruik van Google Chrome en niet bij Internet Explorer? Kan je eens een export maken van het logboek van deze detectie?

Op de onderstaande link staat beschreven hoe je het logboek kan exporteren, voeg deze vervolgens toe als bijlage aan het volgende bericht.
http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 49&t=14518" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Ja ik krijg die melding alleen bij het starten van Google Chrome en niet in Internet Explorer maar die gebruik ik niet meer.
Het logboek staat in de bijlage maar die bevat dezelfde tekst als wat ik al eerder had geplaatst.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Hallo,

Dit is inderdaad dezelfde informatie, ik had eigenlijk gehoopt op bijvoorbeeld een URL, procesnaam of andere informatie die een verklaring voor het probleem zouden kunnen zijn.
Maar welke extensies zijn er allemaal in Google Chrome aanwezig, het zou zomaar kunnen dat deze de melding van BankGuard veroorzaakt.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”