Plaats reactie
1
Hallo.

Ik heb een probleem bij het opnieuw installeren van Avg dit is gekomen na problemen met de internetverbinding die ik wel heb kunnen oplossen met systeemherstel.
Alleen start Avg niet meer op en kan deze ook niet verwijderen of opnieuw installeren want dit haakt af bij de error Specified file was not found. error code 0xE001003D.
2
Hallo en welkom op het forum,

Blijkbaar is door het gebruik van systeemherstel de installatie van AVG corrupt geraakt, wanneer het niet mogelijk is om AVG Antivirus via de softwarelijst van Windows te verwijderen is de enige mogelijkheid nog het gebruik maken van de AVG removal tool. Op de onderstaande link staat uitgebreid omschreven hoe je deze tool gebruikt om AVG geheel te verwijderen.

http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 08&t=11108" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Aanvulling op het gebruik van de AVG Remover:

Als de AVG Remover is gedownload herstart dan na de Veilige modus, en start de AVG Renover via rechtsklik - "Als administrator uitvoeren".
4
Maxstar en OB1,

Ik heb mijn laptop terug moeten sturen naar Medion want had weer geen internetverbinding op 12 mei en kon het met systeemherstel niet meer oplossen.
Omdat ik dus ook helemaal niet meer bij mij gegevens kon komen heb ik eerst contact gehad met Medion en de laptop moest opgestuurd worden.
Maar er stonden heel veel belangrijke bestanden op en heb toen de harde schijf eruit gehaald en alleen de laptop opgestuurd.
De moederplaat is vervangen en dan zou ik de harde schijf er zo weer in kunnen zetten en dat is gelukt en nu doet alles het weer goed ook AVG.

Heel erg bedankt voor de hulp.

Ben
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”