Plaats reactie
1
Ik gebruikte al enige jaren TuneUp utilities op mijn PC. Vanwege de nieuwe uitgave van de 2014-versie heb ik de oude versie verwijderd en geprobeerd de nieuwe versie te installeren.
Dit lukte echter niet want ik kreeg de mededeling: this installation of this TuneUp product is defective. Install again. Na het opnieuw installeren is echter TuneUp verwijderd van de PC.
Diverse malen opnieuw geprobeerd maar telkens met dezelfde mededeling en hetzelfde resultaat.
Onlangs met de AVG removal tool alle AVG-producten verwijderd (ik had ook AVG internet security op mijn PC) en opnieuw geprobeerd de gratis probeerversie van AVG TuneUp te installeren. Nu kwam echter de mededeling: windows installer: de functie die u wilt gebruiken bevindt zich op een netwerkbron die niet beschikbaar is. Klik op OK om het opnieuw te proberen of typ in het onderstaande vak een ander pad naar een map met het installatiepakket TUM54C5.tmp.
Is hier een oplossing voor? :oops:
3
windows installer cleanup geinstalleerd en laten werken. Er verschijnt dan echter geen lijst en na opnieuw klikken op de installer wordt deze verwijderd. :?:
4
Hoi,

Zodra het programma is geïnstalleerd kan je deze via start > alle programma's start, zie het onderstaande scherm.
Afbeelding Als je het programma nu start krijg je een venster met een lijst van geïnstalleerde software te zien, hier moet dan een vermelding van TuneUp utilities tussen staan.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
In de lijst met alle programma staat inderdaad Windows Install Clean Up maar het icoontje ervoor is wit en ziet er dus anders uit dan hieronder getoond.
9
Opnieuw geïnstalleerd en het programma werkte nu wel.
In de lijst die verscheen stonden meerdere AVG verwijzingen en met uitzondering van de vermelding (2x) AVG 2014 - mijn huidige internet security - heb ik de verwijzingen waarbij AVG TuneUp stond vermeld verwijderd.
Kan ik nu proberen de probeerversie van AVG TuneUp te installeren? :good:
11
Instructies opgevolgd maar installatie van een oude TuneUp utilities - dus niet AVG- weer niet geslaagd met de bekende mededeling.
Via Windows install Clean Up gepoogd 2 TuneUp vermeldingen te verwijderen maar ook dit is niet gelukt. :oops:
12
Aanvulling op mijn laatste bericht.
Na diverse malen windows install clean up te hebben geïnstalleerd en weer verwijderd zijn de vermeldingen van Tune Up nu verwijderd.
Is het wellicht verstandig de programma's van AVG - dus TuneUp en internet security - maar te vergeten en andere alternatieve programma's te zoeken of is er toch nog een oplossing voor de AVG-problemen aanwezig? :oops:
14
Excuses, ik kan het gevraagde screenshot niet plaatsen want het screenshot heeft de extensie PNG en deze extensie wordt niet geaccepteerd. Het screenshot geeft de tekst weer zoals ik in mijn eerste melding kenbaar heb gemaakt nml:
The installation of this AVG product is defective.Please install the AVG product again to correct the problem (5).
Na opnieuw installeren wordt het programma echter verwijderd.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”