Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

tim6336
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

Onderzoek Apple vs. Windows

zo 15 apr, 2012 10:34:53

Beste,

Ik ben op dit moment onderzoek aan het doen voor de universiteit van Tilburg. Het is een onderzoek wat betrekking heeft op het onderwerp Apple vs. Windows. Ik zou graag iedereen willen vragen om dit onderzoek in te vullen. Ik kan op dit moment nog niet de achterliggende gedachte van het onderzoek weggeven, maar naderhand kan ik de resultaten mededelen aan diegene die de survey heeft ingevuld.
Ik heb de link naar het onderzoek hier beneden geplaatst.

https://tilburgss.qualtrics.com/SE/?SID ... f8EG6TGSSE

Ik hoop dat iedereen mee wil werken.

Met vriendelijke groet,
Tim van der Steen

Vladimir
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Kennisniveau: (3) Expert
AV: Vlad Scan
FW: Vlad Block

Re: Onderzoek Apple vs. Windows

zo 15 apr, 2012 13:38:38

Ik zit eens door je test heen te spitten, maar......

Beschrijf in het kort een situatie waarbij u vindt dat u teveel had gekocht. Geef aan wat u allemaal had gekocht, waarom u vindt dat u teveel had gekocht en hoe het kwam dat u teveel kocht.

Emotie is een innerlijke beleving die opgeroepen kan worden op bepaalde momenten. Iedereen ervaart emoties, maar het kan voor iedereen verschillend zijn wanneer bepaalde emoties ervaren worden en welke emoties dan tegelijkertijd ervaren worden.

Een van de laatste nieuwe producten van Apple is de Acer Aspire! :crash: :o

Hoe leuk vind je het om deze Acer Aspire in bezit te hebben? Geef hem maar en dan laat ik je het weten....

Deze vragenlijst gaat over koopgedrag en wat belangrijk voor u is.

Ik zie geen enkele relevante vraag er tussen staan, en nog erger, er staan domme fouten in....
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.

Wessel
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Kennisniveau: (2) Ervaren
AV: Panda Cloud Antivirus (free)
AM: Emsisoft Anti-Malware (free)
FW: Windows Firewall

Re: Onderzoek Apple vs. Windows

ma 16 apr, 2012 13:59:40

Ik geloofde het eerst niet mijn dit zijn gewoon serieus de vragen. :TooFunny: