Plaats reactie
1
Hallo,

Sinds de update OS X EL Capitan werkt het mail programma niet of nauwelijks, alles hangt vast als ik de mail geopend heb en het bekende gekleurde laadicoon, strandballetje komt continu in beeld.
wat moet ik doen om dit te fixen?

Gr, Mark
2
Hallo Mark,

Je hebt OS X El Capitan versie 10.11, zonder update 1? En ik neem aan dat je de standaard Mail-applicatie gebruikt, of gebruik je een ander e-mailprogramma?
De 10.11.1-update is deze week uitgebracht.Probeer deze update via de Mac App Store te installeren en kijk of het probleem zich nog steeds voordoet.

Mvg,
xp2
Systeeminfo Mac mini :Typer:
Mac mini (late 2014) | 1,4 GHz Intel Core i5 dual-core | 4GB RAM | 500GB HDD | OS X 10.11.6 El Capitan

Systeeminfo MacBook Pro :Typer:
MacBook Pro 15 inch (Retina, mid 2015) | 2,2 GHz Intel Core i7 Quad-core | 16GB RAM | 256GB SSD | OS X 10.11.6 El Capitan
3
Ik heb de update gedaan maar het probleem speelt nog steeds. Ik gebruik inderdaad de standaard mail-applicatie.

Wanneer ik de mail afsluit loopt de macbook air prima, maar wanneer de mail loopt kan je de muiscursor amper bewegen en gaat alles gigantisch traag, met veel laden..
4
@ Mark,

U bent niet de enige met dat probleem.
Neem eens deze link door, wellicht zit er een mogelijke oplossing.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
Heb alles gedaan wat er staat, heeft niks geholpen. Blijft traag, zelfs als de mailaccounts uit staan en het mailprogramma aan.

Het lijkt niet te komen door de mailaccounts of het aantal berichten, want dit zijn er net 20 maar door het mailprogramma..
6
@ Mark,

Stuur een feedback naar Apple.
Hoe meer gebruikers feedback sturen hoe beter :good:

En tijdelijke oplossing is de mailberichten lezen en versturen via de webmaildienst.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Mac OS & Apple software”