Allereerst: sorry dat ik zo laat nog schrijf, maar ik móet het even kwijt.
Ik loop tegen een probleem aan. Als ik de bureaubladachtergrond wijzig, dan krijg ik de oude nog in t inlogscherm. Dit hoort toch mee te veranderen? Waar kan het aan liggen?
De map waar die afbeelding wordt opgeslagen is [/Libary/Caches/com.apple.desktop.admin.png].
De afbeelding kan ik wel handmatig wijzigen, maar lijkt me geen oplossing.
Zou ik ook dat .PNG bestandje weg kunnen gooien en kijken of hij het dan wel doet, of is dat niet zo verstandig? Want voor hetzelfde geld is m'n Mac naar z'n grootje. Kan ik heel Mac OS opnieuw installeren en de machine is pas sinds de release van OS X Yosemite (16 Oktober 2014) op de markt en dat vind ik nogal zonde.
Ik vind het gewoon iets vreemds en kon via Google nog geen oplossing vinden. Ook op Apple Discussions kon ik ook niet zoveel nuttigs vinden.
Het gaat hier om OS X 10.10.1, van het weekend voer ik de update naar 10.10.3 uit, misschien is t dan opgelost maar ik wil het liefst dat 't daarvóór opgelost is.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Inlogscherm achtergrond OS X Yosemite
1Systeeminfo Mac mini 
Mac mini (late 2014) | 1,4 GHz Intel Core i5 dual-core | 4GB RAM | 500GB HDD | OS X 10.11.6 El Capitan
Systeeminfo MacBook Pro
MacBook Pro 15 inch (Retina, mid 2015) | 2,2 GHz Intel Core i7 Quad-core | 16GB RAM | 256GB SSD | OS X 10.11.6 El Capitan

Mac mini (late 2014) | 1,4 GHz Intel Core i5 dual-core | 4GB RAM | 500GB HDD | OS X 10.11.6 El Capitan
Systeeminfo MacBook Pro

MacBook Pro 15 inch (Retina, mid 2015) | 2,2 GHz Intel Core i7 Quad-core | 16GB RAM | 256GB SSD | OS X 10.11.6 El Capitan