Plaats reactie
1
Hallo,

Ik kreeg vanavond zoals veel andere Maccers een update van Mac OS 10.10.3 binnen. Met deze update wordt iPhoto vervangen door Foto's voor Mac, en zijn er andere problemen opgelost.

Nou is mijn vraag, als ik Foto's nou helemaal niet wil gebruiken, moet ik dan iPhoto opnieuw downloaden, of wordt Foto's naast iPhoto gezet, met behoud van iPhoto?

Alvast bedankt!
Systeeminfo Mac mini :Typer:
Mac mini (late 2014) | 1,4 GHz Intel Core i5 dual-core | 4GB RAM | 500GB HDD | OS X 10.11.6 El Capitan

Systeeminfo MacBook Pro :Typer:
MacBook Pro 15 inch (Retina, mid 2015) | 2,2 GHz Intel Core i7 Quad-core | 16GB RAM | 256GB SSD | OS X 10.11.6 El Capitan
2
Op verschillende websites lees ik dat na installatie van Foto's voor Mac het jouw bekende en vertrouwde programma iPhoto gewoon beschikbaar blijft.
Bijvoorbeeld op deze website: http://www.onemorething.nl/2015/04/os-x ... schikbaar/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Het tijdperk van iPhoto is voorbij. Na de update naar OS X 10.10.3 verschijnt een gloednieuwe foto’s-app op je Mac. Deze is volledig compatibel met iCloud-foto’s en zet je iPhoto-bibliotheek automatisch om. Voor wie nog niet klaar voor de overstap is; iPhoto blijft na de update beschikbaar."

Ook op deze website: http://www.techzine.nl/nieuws/40587/app ... s-app.html" onclick="window.open(this.href);return false; lees ik dat:
"Je kan deze app ook gewoon gebruiken naast iPhoto en Aperture."
3
@ porrelaar,

Dankjewel.
Ik hou het voorlopig dan lekker op iPhoto, want ik gebruik nu geen iCloud en wil ook geen iCloud. Als ik een clouddienst gebruik zou dat SkyDrive zijn, omdat ik toevallig een Windows Live ID heb.

Ik moet trouwens nog de update naar OS 10.10.3 uitvoeren, zit nu op 10.10.1.

Prettig weekend!
Systeeminfo Mac mini :Typer:
Mac mini (late 2014) | 1,4 GHz Intel Core i5 dual-core | 4GB RAM | 500GB HDD | OS X 10.11.6 El Capitan

Systeeminfo MacBook Pro :Typer:
MacBook Pro 15 inch (Retina, mid 2015) | 2,2 GHz Intel Core i7 Quad-core | 16GB RAM | 256GB SSD | OS X 10.11.6 El Capitan
4
Jij ook een prettig weekend!

Wees niet verbaasd wanneer je SkyDrive niet terug kunt vinden. De naam is een jaar geleden gewijzigd in OneDrive: http://windows.microsoft.com/nl-nl/oned ... o-onedrive" onclick="window.open(this.href);return false;.
Microsoft moest de naam wijzigen na een verloren rechtszaak: http://tweakers.net/nieuws/93937/micros ... drive.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien heb jij nog een snelkoppeling naar de webpagina van SkyDrive op je bureaublad staan? Wanneer je daarop dubbelklikt, hoor je nu uit te komen bij OneDrive.
5
@ porrelaar,

Ik weet dat het tegenwoordig OneDrive heet, net zoals Outlook.com enzo. Maar OneDrive noem ik nog steeds gewoon SkyDrive en Outlook.com noem ik ook gewoon Hotmail. Net zoals het Microsoft-Account noem ik ook Windows Live ID. Dat zit nog steeds zo in m'n hoofd, omdat die dingen altijd al die namen hadden. Behalve Microsoft-Account dan, dat heette vroeger nog een Microsoft .NET Passport bijvoorbeeld.

Beetje off-topic, maar soms moet dat kunnen, toch? :good:
Systeeminfo Mac mini :Typer:
Mac mini (late 2014) | 1,4 GHz Intel Core i5 dual-core | 4GB RAM | 500GB HDD | OS X 10.11.6 El Capitan

Systeeminfo MacBook Pro :Typer:
MacBook Pro 15 inch (Retina, mid 2015) | 2,2 GHz Intel Core i7 Quad-core | 16GB RAM | 256GB SSD | OS X 10.11.6 El Capitan
6
Het topic is verplaatst naar het juiste forum onderdeel. Zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk ;D
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
7
Draait OS 10.10.3 beter dan de vorige versies van Yosemite? Of zijn er nog steeds vervelende problemen?

Als er namelijk geen problemen meer zijn, dan ga ik van het weekend de combo-update van Yosemite Update 3 (oftewel 10.10.3) uitvoeren. Ook iTunes, iMovie, Remote Desktop enzo staan er tussen.
Systeeminfo Mac mini :Typer:
Mac mini (late 2014) | 1,4 GHz Intel Core i5 dual-core | 4GB RAM | 500GB HDD | OS X 10.11.6 El Capitan

Systeeminfo MacBook Pro :Typer:
MacBook Pro 15 inch (Retina, mid 2015) | 2,2 GHz Intel Core i7 Quad-core | 16GB RAM | 256GB SSD | OS X 10.11.6 El Capitan
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Mac OS & Apple software”