Onderstaand leest u hoe u iTunes en aanverwante software kunt verwijderen via het configuratiescherm bij software en programma's en onderdelen. Voer deze instructies geheel volgens de aangegeven volgorde uit om de problemen met APSDaemon.exe en de foutmelding omtrent het ontbrekende
MSVCR80.dll te verhelpen.
iTunes en Apple software verwijderen
Ga naar Start > Configuratiescherm > software of Programma's en Onderdelen en verwijder daar het onderstaande in de juiste volgorde.
Mocht dit niet werken en krijgt u de melding "
Kan service Apple Mobile Device (Apple Mobile Device) niet starten. Controleer of u voldoende rechten hebt om systeemservices te starten." ga dan verder naar stap 2 om deze software te verwijderen met Revo Uninstaller.
- Itunes
- Apple Mobile Device Support
- Apple Updater
- Bonjour
- Apple Application support
iTunes en Apple software verwijderen met Revo Uninstaller
Download het gratis
Revo Uninstaller en installeer het programma.
- Dubbelklik op revosetup.exe om de installatie te starten.
- Klik op Volgende en vink de optie Ik accepteer de overeenkomst.
- Klik vervolgens op volgende en daarna op Installeren.
- Als de installatie gereed is klikt u op Voltooien, Revo Uninstaller wordt nu automatisch opgestart.
Verwijder nu middels Revo Uninstaller de onderstaande software in de juiste volgorde.
- Itunes
- Apple Mobile Device Support
- Apple Updater
- Bonjour
- Apple Application support
iTunes opnieuw installeren
Zodra u via de bovenstaande methoden iTunes en de software van Apple heeft verwijderd herstart u het systeem, voer vervolgens het onderstaande uit en installeer iTunes opnieuw.
Download als eerste de onderstaande installatie bestanden van
Runtimes C++ en installeer deze, dit zal onder andere
MSVCR80.dll opnieuw installeren en registreren in het systeem.
Na het installeren van de bovenstaande pakketten van Microsoft herstart u de computer.
Vervolgens
download u het laatste installatiebestand van iTunes (11.1.4.62) en installeert u deze opnieuw.
Vraag en antwoord
- Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van het bovenstaande stel uw vraag dan even in een nieuw onderwerp op het forum.
- Ook wanneer het middels de bovenstaande instructies niet is opgelost plaats uw probleem dan op het forum zodat we een passende oplossing kunnen aanbieden.
- Plaats u vraag bij voorkeur in dit forum-gedeelte bij Overige software, algemene vragen en discussies.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)