Plaats reactie
1
Ik heb (had) i tunes als muziekprogramma. deze kwam met een update. die voer ik uit, krijg ik opeens een melding dat er iets fout was gegaan, en dat MSVCR80.dll ontbreekt.
ik heb toen alles verwijderd van i tunes en weer opnieuw installeren. Kreeg ik ook een melding dat het niet oke was. Maar hoe kom ik weer aan dat bestand MSVCR80.dll

Is er iemand van jullie die mij kan helpen hierbij? Ik snap er niks meer van nu.

Stefan
2
Dag Stefan,

Dit ligt aan het ontbreken van bepaalde libraries en is mogelijk op te lossen door een bepaalde onderdeel van Microsoft/Windows te installeren.

Welk besturingssysteem gebruik je precies? (Windows XP, Vista, 7, 8) Klik eens op Start > Rechstklik op Computer > Klik op Eigenschappen. Wat is de Windows-versie en het Type computer (32 of 64 bits)?
Volg me op Twitter: @bartblaze
Mijn persoonlijke blog: Blaze's Security Blog

Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
4
Download volgende van Microsoft:
Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable Package (x64)

Indien bovenstaande link niet werkt, ga dan naar:
http://www.microsoft.com/en-us/download ... x?id=15336" onclick="window.open(this.href);return false; en druk op Download.

Voer het bestand uit en volg de stappen. Herstart nu de computer en controleer of het probleem is opgelost.
Volg me op Twitter: @bartblaze
Mijn persoonlijke blog: Blaze's Security Blog

Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
ik heb gedaan wat beschreven stond, alleen kreeg ik na opstarten weer die melding dat MSVCR80.dll niet aanwezig is.

het probleem is er dus helaas nog.

gr. stefan
7
Ik heb 1 vraag. Ik ben nu bij downloaden van microsoft visual 2005service pakket. als ik op downloaden klik krijg ik 3 opties:

choose the download you want: vcredist_x86.EXE

vcredist_IA64.EXE

vcredist_x64.EXE

Welke moet ik hebbenn van deze 3?

stefan
9
Bij deze hartelijk bedankt voor de hulp en aanwijzingen. Ik heb mijn I-Tunes weer terug op de pc en alles werkt zo te zien. :cool:

groet stefan
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Mac OS & Apple software”