Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

duncan
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (2) Ervaren
AV: avast
FW: afast / Microsoft essencials

win7 -> kubuntu linux

wo 22 mei, 2013 12:52:45

goedendag forum :D .
ik heb ene probleem ik wou laatst (zondag) mijn min7 pc "verbouwen" naar Kubuntu linux.
alleen ik krijg een error (error id weet ik niet zo presies).
maar ik had m als .iso in mijn systeem geladen.
en als ik mijn desktop opnieuw zou opstarten zou hij zichzelf instaleren.
nou .iso ingeladen(32bit) computer uit en aan gezet.
hij was bezig en gaat dus NIET meer VERDER. mischien dat ik kubuntu op een cd/dvd moet branden????
het probleem is ik kan ook niet in de "bios/ boot menu" van mn pc komen omdat hij eerst HDD, floppy, cd/dvd lade en dan pas USB doet en heb dus CD/DvD nodig....
*** Dit gaat ook naar Linux forum***
Een virtuele pc altijd handig voor het geval je software van een site download en je niet zeker weet of`t wel firusvrij is ;).
Wees blij met de uitvinding ;').
woorden van iemand die ervaring heeft ^^