Plaats reactie
1
Sinds ik mijn Ubuntu opnieuw naast XP heb geinstalleerd krijg ik bij het opstarten een GRUB error 17.

Ik kan niet meer in Ubuntu komen en niet meer in Windows XP, ik heb al de hele week naar een oplossing gezocht, maar kan niks nuttigs vinden.
Ik kan niets meer met het systeem doen, en formatteren kan niet want er staan veel belangrijke bestanden op de PC.
2
Je kan de belangrijke bestanden via de Live CD van Ubuntu bijvoorbeeld op een USB stick kopieren zodat deze in ieder geval veilig staan.

Ik heb dit ook eens gehad en uit frustratie heb ik toen alles maar opnieuw geinstalleerd, want zelfs alle oplossingen die hier werden geboden hielpen niet.
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=442945

Ik zou dus een backup maken en alles opnieuw installeren, scheelt een hoop tijd denk ik... ;)
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Het ziet er allemaal erg ingewikkeld uit om die grub error te herstellen. >:(

Ik heb via de livecd mijn bestanden kunnen saven op een externe schijf, ik heb maar de makkelijkste oplossing gekozen en Xp en Suse opnieuws geinstalleerd en nu werkt het wel.. ???
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Linux, Chrome OS en andere besturingssystemen”