Plaats reactie
1
Ik heb 2 live cd's gebrand (KDE en gnome) en ze op mijn vista pc geprobeerd en op ME maar bij ME blijft hij op het groene scherm staan en op vista komt er een zwart scherm op met allemaal codes en na een minuut of 2 komt er beneden op "reboot in 120seconds" wat doe ik fout?
3
Bij ME is het 1 Ghz en nu 224 mb sd-ram en staat ingesteld op eerst van cd-rom opstarten en dan van harde schijf,vista is dual-core@2.2ghz en 4Gb DDR2 Ram en als hij opstart dan druk ik gewoon op F12 en kies ik om op te starten van cd.
10
Je kan het gerust op de tweede schijf installeren, maar deze moet dan wel vrij zijn van belangrijke bestanden.?
Verder wordt de partitie / schijf door Suse geheel ingedeeld in het EXT bestandssysteem.

Verder kan je ook eens de Live CD van Ubuntu proberen, want als deze correct werkt is er iets mis met de ISO van Suse.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
13
Maxstar na een paar keer vastzitten van cdburnerxp heb ik het toch kunnen branden.Hij geeft nu een error dat het te snel is gebrand weet jij hoe ik het kan verlagen?En is cd-rw een probleem?
15
Ik heb echt al alles geprobeerd met live cd's en het gaat gewoon niet. Dus nu wil ik open suse gewoon op mijn 2de schijf installeren.Daar staat niets op hoe moet ik dat juist aanpakken zodat ik niets van vista wis.En ik in het begin gewoon kan kiezen tussen vista en suse.Als ik suse zou willen wissen word alles dan weer gewoon zoals vroeger?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Linux, Chrome OS en andere besturingssystemen”