Plaats reactie
1
Omdat ik het linux gedeelte nog wat leeg vindt, zal ik deze week wat Linux tutorials voor Ubuntu maken zoals;
  • Installatie
    Software installeren en verwijderen
    Draadloos netwerk instellen
    Handige onmisbare software
    e.d.
3
Oke moet het nog in een bepaald formaat gestuurd worden zoals een document of PDF, en moet ik screenshots los meesturen of al verwerken in het document.
4
De eerste Ubuntu Linux tutorial is klaar, en heb deze verstuurd als word document met screenshots en losse screenshots erbij.
6
Graag gedaan hoor 8)

Ik vindt het leuk om te doen, en ik ben nu druk bezig met Ubuntu om wat meer kennis van Linux te krijgen.

Maar je hebt hem wel snel geplaatst zeg.... ;D
7
Door problemen met mijn Ubuntu install wat ik nog steeds niet verholpen heb :-[ heb ik helaas nog geen nieuwe tutorials kunnen maken.

Ik wilde mijn probleem posten, maar ik mis nog het Linux hoekje. ???
8
Wessel schreef:Door problemen met mijn Ubuntu install wat ik nog steeds niet verholpen heb :-[ heb ik helaas nog geen nieuwe tutorials kunnen maken.

Ik wilde mijn probleem posten, maar ik mis nog het Linux hoekje. ???

Het linux hoekje is aangemaakt, dus kan je het probleem met Ubuntu plaatsen. ;D
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
9
Ik heb het heel erg druk gehad, dus nog geen tijd gehad om het probleem te plaatsen, maar hij staat er nu.
Door dit probleem is het maken van tutorials ook niet gelukt, want ik kan het systeem helemaal niet meer gebruiken.

Ik gebruik nu een oude notebook, maar krijg daar geen Ububtu op want er is nog maar 2 Gb vrij van de 10 gb hardeschijf >:(
13
Maxstar schreef:Bedankt Wessel 8)
De tutorials zien er netjes en verzorgd uit, mijn complimenten.

Ik heb de tutorials reeds geplaatst.
Verder heb ik je bericht aangepast zodat de tutorial titels nu ook linken aan de website.
Thnx... voor het compliment. ;D

Nu op naar de volgende tuts voor Ubuntu 8)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Linux, Chrome OS en andere besturingssystemen”