Plaats reactie
1
Hallo mij naam is Gijs en via een Facebook link ben ik hier uitgekomen met een vraag over G data TotalCare.

De licentiegegevens van G Data TotalCare werken niet als ik deze in het programma opgeef terwijl ik zeker weet dat ik het goed overneem.
Dit probleem heb ik sinds ik dit programma op mijn nieuwe computer wil installeren, wie kan mij hierbij van dienst zijn.

Bij voorbaat dank voor de hulp,

Gijs
4
Hoi,

Download software altijd van de website van de fabrikant of de maker zelf, op site's zoals Softonic worden downloads namelijk ook voorzien van een "Wrapper" / "Downloader" waarmee er al dan niet optioneel toolbars en andere narigheid meegeïnstalleerd wordt.

In jouw geval dien je dus G Data TotalProtection 2013 te downloaden van de onderstaande link.
http://www.gdata.nl/testversionen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Ja maar omdat G data TotalCare nergens meer was te downloaden heb ik dat via die andere website gedaan ik wist namelijk niet dat het TotalProtection is geworden.
Ik ben deze nu aan het downloaden dus wordt vervolgd.
7
Nu is het wel gelukt maar blijf het toch vreemd vinden dat het met die andere versie niet werkte terwijl het toch de goede versie was en ik het licentienummer goed heb overgenomen.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”