Plaats reactie
1
Enkele minuten na het opstarten van mijn PC worden 2 vensters geopend met de verkenner op de map SYSWOW64. Wanneer ik geen enkel programma vertraagd laat opstarten met G-data autostart manager is alles terug normaal.
2
Hallo,

Welke items werden vertraagd opgestart wanneer de twee syswow64 mappen bij het opstarten verschenen, misschien dat ik het probleem dan kan reproduceren als we weten welk programma in de Auto Startmanager hiervoor verantwoordelijk is. En op hoeveel minuten stond het vertraagd opstarten ingesteld?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Ik ben zo goed als zeker dat 'Ituneshelper' 1 van de 2 programma's was die pas opgestart werd na 2 minuten.
Ik zal morgen terug de opstartmanager terug activeren de programma's zoeken die dit probleem veroorzaakten
5
ik heb nu al verschillende programma' s geprobeerd maar toch kan ik het probleem niet simuleren.In het weekend zal ik nog andere programma's testen.
6
Hallo,

Ik had het probleem inmiddels ook doorgespeeld naar G DATA, maar nog niets van vernomen. Zelf heb ik het op een test-systeem met iTunes niet kunnen reproduceren maar het had wellicht te maken met de wow - redirect functie van Windows.

Een mogelijke verklaring zou kunnen zijn dat een update van iTunes ervoor gezorgd heeft dat de Autostart Manager van G DATA bepaalde componenten niet meer kon aanroepen vanwege een wijziging in de bestanden waardoor nu de twee Syswow64 mappen geopend werden.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Gisteravond was het terug van dat. Er verscheen terug 1 venster van de verkenner in de Map SYSWOW64.
Ik heb Itunes direct helemaal verwijderd omdat ik, ten onrechte bleek later, vermoedde dat Itunes de oorzaak van het probleem was.
In de Autostart manager van G-data stond nog alleen het programma "IDT PC Audio".
Nadat ik dit verwijderd had uit de Autostart manager is het probleem terug opgelost. Het probleem heeft duidelijk te maken met de Autostart manager van G-data.
Nog ter info: gistermiddag liet in G-data de 'Tuningrun' uitvoeren. Ik weet niet of een invloed kan hebben.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”