Plaats reactie
1
In december vorig jaar heb ik gebruik gemaakt van het aanbod van computer totaal voor 1 jaar gratis G Data Internet Security 2013.
Het programma werkt verder prima maar als ik de bankguard plugin inschakel duurt het opstarten van firefox drie keer zo lang als normaal.
Internet explorer is ook trager maar dat was eigenlijk altijd al zo ik gebruik nu extra google chrome want die start nog wel snel op.
2
Topic verplaatst naar Antivirusscanners / Internet Security Pakketten (betaald)
Hoi en welkom op het forum,

Wat betreft Firefox welke plug-ins, add-ons en extensies zijn er allemaal aanwezig?
Het zou namelijk zomaar kunnen dat G Data BankGuard hierdoor een conflict of compatibiliteit probleem heeft waardoor de vertraging merkbaar is.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Hoe en waar kan ik nakijken welke plug-ins, add-ons en extensies er in firefox zitten?
Wat ik wel soms merk is dat het aanmelden bij windows ook erg lang duurt en staat de computer wel 2 minuten te ratelen.
5
Dit zijn mijn plugins van firefox.

Facebook Messenger 1.2
McAfee Secure URL Shortener 1.7
McAgee SiteAdvisor 3.4.0
Imgur Uploader 1.0.6
G Data BankGuard 1.1.11215.1124
PriceGong 2.6.9

Als ik bij G Data BankGuard kijk in firefox zie ik laatst bijgewerkt donderdag 10 januari 2013.
Als 5 dagen is deze niet geupdate en dat is ook vreemd.
6
Hoi,

Verwijder de onderstaande extensies eens, PriceGong is namelijk een dubieuze extensie en McAfee SiteAdvisor zou misschien wel eens kunnen conflicteren met G Data BankGuard.
McAfee SiteAdvisor
PriceGong
Mirko schreef:Als ik bij G Data BankGuard kijk in firefox zie ik laatst bijgewerkt donderdag 10 januari 2013.
Als 5 dagen is deze niet geupdate en dat is ook vreemd.
Dit heeft niets met de updates van het programma zelf te maken, maar dit is de datum waarop de plug-in zelf is bijgewerkt door G Data.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”