Plaats reactie
1
Wie weet hoe ik de schermen van G Data kan verkleinen zodat ze binnen mijn beeld scherm vallen. Ik heb kortgeleden GData geïnstalleerd en loop tegen dit probleem aan. Doordat bepaalde knoppen en velden buiten mijn beeldscherm vallen kan ik b.v. niet het scherm verlaten of gegevens invullen. Volgens Gdata moet ik de resolutie van de GData schermen veranderen, maar ze geven niet hoe.
2
Hallo en welkom op het forum,

De gebruikersinterface van G Data kan je niet verkleinen, maar als deze niet passend op het beeldscherm weergegeven worden staat inderdaad de resolutie van Windows wellicht erg laag.
Dit kan je als volgt aanpassen, klik met de rechtermuisknop op het bureaublad en kies voor de optie Schermresolutie.
Selecteer vervolgens bij Resolutie de aanbevolen optie en klik op Toepassen en Ok.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Ik heb gedaan wat jij hebt voorgesteld en de maar dat gaf geen oplossing. Wel heb ik met venstergrootte het scherm van G Data kunnen verkleinen, maar deze staat nu in rechterbovenhoek en is met geen mogelijkheid weg te krijgen.
4
Het was even zoeken en puzzelen maar ik ben eruit het zit in beeldresolutie wijzigen en dan het item tekengrootte, daar kan je vensters ed in grootte wijzigen. Voor mij mag dit gesloten worden.
Bedankt voor het meedenken
:dank:
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”