Plaats reactie
1
Hallo allemaal,

Nadat ik zeker weet dat Maxstar me niet gaat verbannen op dit moment kan ik me rustig voorstellen. :)

Mijn naam is Mark de Jager 18 jaar oud en woonzaam op deze aardbodem. Ik volg een opleiding ICT Medewerker (MBO niveau 2) en heb zelf veel intresse in de beveiliging van systemen. Ik maak gebruik van een Windows 8 OS met Office 2013, ik wil hierbij ook nog een tweede OS plaatsen en dus een dual boot maken.

Ik ben hier behoorlijk irritant geweest, vaak bansomzeilt, maar Maxstar bied me deze kans aan welke ik met twee handen aanpak! :goed: Ik ga me nu normaal gedragen en hoop dat jullie me toch willen accepteren nu.

Maxstar, jouw wil ik nogmaals bedanken dat ik deze kans mag benutten. Laten we het verleden langzaam vergeten en een nieuwe start maken.

Groet,
Mark de Jager // Appelflap
2
Hallo Mark,

Welkom terug dan maar, en laten we het verleden laten voor wat het is en van het goede uitgaan en daarom kreeg je van Maxstar ook geen preventieve BAN heb ik begrepen.
Appelflap schreef:Mark de Jager // Appelflap
Ik moet wel zeggen dat ik niet erg gecharmeerd ben van de gebruikte username, erg representatief als je een nieuwe indruk op het forum achter wilt laten is het niet?
Misschien kan je gebruikersnaam omgezet worden naar Mark of Mark de Jager, dan kan je op die manier serieus een nieuwe start maken en dat lijkt mij een goed beginpunt.
M.v.g,
~*~Maaike~*~
3
Maaike schreef:Hallo Mark,

Welkom terug dan maar, en laten we het verleden laten voor wat het is en van het goede uitgaan en daarom kreeg je van Maxstar ook geen preventieve BAN heb ik begrepen.
Appelflap schreef:Mark de Jager // Appelflap
Ik moet wel zeggen dat ik niet erg gecharmeerd ben van de gebruikte username, erg representatief als je een nieuwe indruk op het forum achter wilt laten is het niet?
Misschien kan je gebruikersnaam omgezet worden naar Mark of Mark de Jager, dan kan je op die manier serieus een nieuwe start maken en dat lijkt mij een goed beginpunt.
Hoi Maaike,

Bedankt voor je reactie. Je hebt gelijk, zou je me naam kunnen veranderen naar Mark de Jager?

Bedankt. :)
4
Hoi,
Maaike schreef:Welkom terug dan maar, en laten we het verleden laten voor wat het is en van het goede uitgaan en daarom kreeg je van Maxstar ook geen preventieve BAN heb ik begrepen.
Helemaal juist, de preventieve BAN die ik voorheen heb gegeven bij allerlei accounts heb ik nu even gelaten voor wat het was om je nogmaals een kans te geven.
Mark de Jager schreef:Misschien kan je gebruikersnaam omgezet worden naar Mark of Mark de Jager, dan kan je op die manier serieus een nieuwe start maken en dat lijkt mij een goed beginpunt.
Inmiddels is dit doorgevoerd: http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=4&t=9810" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Maxstar schreef:Hoi,
Maaike schreef:Welkom terug dan maar, en laten we het verleden laten voor wat het is en van het goede uitgaan en daarom kreeg je van Maxstar ook geen preventieve BAN heb ik begrepen.
Helemaal juist, de preventieve BAN die ik voorheen heb gegeven bij allerlei accounts heb ik nu even gelaten voor wat het was om je nogmaals een kans te geven.
Maxstar? Hoeveel accounts heb je van mij verbannen als ik vragen mag?
Maxstar schreef:
Mark de Jager schreef:Misschien kan je gebruikersnaam omgezet worden naar Mark of Mark de Jager, dan kan je op die manier serieus een nieuwe start maken en dat lijkt mij een goed beginpunt.
Inmiddels is dit doorgevoerd: http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=4&t=9810" onclick="window.open(this.href);return false;
Inderdaad, bedankt hiervoor.

Nogmaals, bedankt voor deze keus, niet alleen jij, maar ook de rest van het PCW+ Team!

Ik wens mezelf een :welkom: . :)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Even voorstellen”