Plaats reactie
1
Hallo Allemaal,

In het echt ga ik door het leven als Tjeerd! Kan ik ook niets aan doen mijn ouwelui vonden het nodig om een echte Friese naam op mij te plakken.. :lol:
Ik was er met computers al vroeg bij en heb dan ook wel een beetje ervaring opgedaan in al die jaren maar ben zeker geen prof maar zo nu en dan help ik wel eens mensen uit de brand met probleempjes.
Jaren terug was ik veel actief met online gaming! maar je krijgt een vrouwtje gaat samenwonen en het huisje boompje beestje gebeuren gaat voor en het computeren komt op een laag pitje te staan. :Typer:

Ik strande hier eigenlijk heel toevallig op dit forum omdat ik op zoek was naar IPv6 info en heb me toen ook maar even geregistreerd omdat ik het wel een leuk forum is.

Voila, nu weten jullie ook wat meer van mij. :D
Afbeelding
2
Welkom Taringa
:welkom:
Taringa schreef:In het echt ga ik door het leven als Tjeerd! Kan ik ook niets aan doen mijn ouwelui vonden het nodig om een echte Friese naam op mij te plakken..
What's in a name? En op Encylco geeft deze naam de volgende betekenis - toch wel iets om trots op te zijn denk ik zo. ;)

Tjeerd is een Nederlandse jongensnaam. Het betekent `Beschermer van het volk`.
http://www.encyclo.nl/begrip/Tjeerd" onclick="window.open(this.href);return false;
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
4
Van harte welkom op het PC Web Plus forum.
Afbeelding
Taringa schreef:Kan ik ook niets aan doen mijn ouwelui vonden het nodig om een echte Friese naam op mij te plakken..
Ik ben dan wel geen echte Fries(zin) maar woon er wel en daar hoor ik deze naam wel vaker net zoals Jan, Kees en Pietje in het westland :D
M.v.g,
~*~Maaike~*~
5
@ Taringa,

Ook :welkom:
Taringa schreef:Ik was er met computers al vroeg bij en heb dan ook wel een beetje ervaring opgedaan in al die jaren maar ben zeker geen prof maar zo nu en dan help ik wel eens mensen uit de brand met probleempjes.
Jong geleerd oud gedaan :good: en dat kan goed van pas komen op een een computer forum ;D
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Even voorstellen”