Plaats reactie
1
Goede morgen allemaal!

Ik ben nieuw hier maar ik ben geen rookie in ICT veiligheid als ik ben de hoofd-redacteur en een moderator bij een van de grootste poolse ICT veiligheid betreffende portal/forums - safegroup.pl (dus ik ben Pool :)).
Ik probeer zoveel mogelijk in nederlands te schrijven en lezen zonder Google Translate zo spijt me het mogelijke fouten.
3
Maxstar schreef:Ik heb zelfs een account op het forum van safegroup.pl, al blijft het pools voor mij helemaal onleesbaar. :D
Zo... jij help mij met nederlands en ik help jij met pools :goed:
En warom gebuik jij onze website niet meer?
5
Dat klopt - sample database is niet meer openbaar maar jij kan een bericht nar een van onze Adminst te sturen (in het Engels) en dan krijg jij de toegang. Is geen probleem.
8
Welkom ktośtam !
Zeer gedurfd om als niet-Nederlander te posten op een Nederlands forum. Waarvoor respect.
Ik hoop je nog vaker tegen te komen hier. Ben ik iig (in ieder geval) niet de enige 'buitenlander' tussen die koude, nuchtere hollanders.
:somb:
Ben je al wat gewend aan de Nederlandse cultuur van één koekje bij de koffie enzo. ?
:)
CU!
Zeg maar Duncan.
9
Hoi Chato ;)
En waar kom jij vandaan?
Helaas ik drink geen koffie :P
Maar ik woon bijna 6 jaar in de Nederlands, mijn zoon is hier geboren...
10
Chato schreef:Ben je al wat gewend aan de Nederlandse cultuur van één koekje bij de koffie enzo. ?
Dan verhuis je toch even naar België. Daar krijg je een héééééél bordje koekjes bij je koffie of thee ;D
12
Powitanie ktośtam :welcome:

Miło mieć kogoś z Polaków na holenderskim forum, aby zobaczyć
(Erg leuk om iemand uit Polen op een Nderlands forum te zien). GT
ktośtam schreef:Ik ben nieuw hier maar ik ben geen rookie in ICT veiligheid als ik ben de hoofd-redacteur en een moderator bij een van de grootste poolse ICT veiligheid betreffende portal/forums - safegroup.pl
Polen en Russen zijn erg goede (Malware hunters) dat is iets wat ik zeker weet en op dit NL forum zitten ook wel creatieve hobbyisten die van wanten weten. :cool:
If it ain't broken, don't fix it
14
ktośtam schreef:Ehhh... mijn nederlands is echt slecht :(
Ik weet niet of je dat doet met Google.translate of dat je het zelf al kan, maar je bent volledig te begrijpen.
:good:
Zeg maar Duncan.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Even voorstellen”