Plaats reactie
1
Hallo,

Ik ben Joey en ik ben nieuw op dit forum.
Mijn ervaring met computers is redelijk groot, ik kan veel vragen beantwoorden en problemen oplossen. Dit zal ik dan ook veel op PC Web Plus gaan doen. :)
Met vriendelijke groet
4
:dank:

Ik heb ervaring met:

Hardware:
Computers bouwen (en het BIOS correct instellen), fouten in hardware detecteren en identificeren, hardware vervangen/indien mogelijk herstellen, vragen beantwoorden over hardware (dat hangt net van de vraag af ;)).

Software:
Windows (opnieuw) installeren en configureren, computervirussen verwijderen, fouten in Windows herstellen, Windows updaten, (thuis)netwerk aanmaken/instellen, Windows snel maken.

Ik heb erg veel moeite met het neerzetten van al mijn ervaringen, maar dit is zo'n beetje wat er 1-2-3 in mij opkomt. :)
Met vriendelijke groet
8
Van harte welkom op dit forum Joey.
j.vangenderen schreef:Mijn ervaring met computers is redelijk groot, ik kan veel vragen beantwoorden en problemen oplossen.
Met twaalf jaar ben je er redelijk vroeg bij, maar ja tegenwoordig groei je ermee op hé? :smiley_highfive:
M.v.g,
~*~Maaike~*~
10
Maaike schreef:Van harte welkom op dit forum Joey.
j.vangenderen schreef:Mijn ervaring met computers is redelijk groot, ik kan veel vragen beantwoorden en problemen oplossen.
Met twaalf jaar ben je er redelijk vroeg bij, maar ja tegenwoordig groei je ermee op hé? :smiley_highfive:
Ja, ik kon al op mijn 5e een computer bedienen en typen. ;-)
Met vriendelijke groet
11
toy schreef::eek: 12? Waar haal je dat vandaan? :lol:
Dit staat vermeld in de profielgegevens > http://www.pcwebplus.nl/phpbb/memberlis ... ile&u=2690" onclick="window.open(this.href);return false;
j.vangenderen schreef:Ja, ik kon al op mijn 5e een computer bedienen en typen. ;-)
Dat denkt mijn dochter die aankomende December 3 jaar wordt ook, elke toets is momenteel raak als ze bij mij op schoot zit bij de computer. :lol:
M.v.g,
~*~Maaike~*~
12
Dat denkt mijn dochter die aankomende December 3 jaar wordt ook, elke toets is momenteel raak als ze bij mij op schoot zit bij de computer.
:lol: Ben benieuwd wat je dochter hier neerplempt ;D
13
Maaike schreef:Met twaalf jaar ben je er redelijk vroeg bij, maar ja tegenwoordig groei je ermee op hé? :smiley_highfive:
Leeftijd zegt niet zoveel meer, begin dit jaar kwam er een jongen van 13 jaar snuffelstage bij mij op het werk doen en daar konden 3e jaars ICT leerlingen nog wat van leren. :rofl:

Btw! Welkom Joey en dat je maar veel mensen mag helpen op het forum. :good:
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
15
Forza schreef:
Maaike schreef:Met twaalf jaar ben je er redelijk vroeg bij, maar ja tegenwoordig groei je ermee op hé? :smiley_highfive:
Leeftijd zegt niet zoveel meer, begin dit jaar kwam er een jongen van 13 jaar snuffelstage bij mij op het werk doen en daar konden 3e jaars ICT leerlingen nog wat van leren. :rofl:
Maar ik bedoelde het ook helemaal niet in de negatieve zin als je dat misschien dacht. ;)
M.v.g,
~*~Maaike~*~
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Even voorstellen”