Plaats reactie
31
Nou, een grasshopper is bijvoorbeeld iemand die de browser van Opera-mini gebruikt, die standaard via een proxyserver gaat.
En Tweety is toevallig iemand die diezelfde browser gebruikt en over precies diezelfde proxy gaat.
Dat kan toeval zijn.....

Tja, je zit hier op een security-forum, weet je nog?

En dan zwijg ik nog maar over de beveiliging van je eigen computer.
Je firewall wordt niet herkend. Of je gebruikt er geen, of je gebruikt die van Windows (maar dat is hetzelfde)
Die firewall van AVG, wat jij meldt in je profiel, kan ik nergens op jouw computer/mobieltje terugvinden
Laatst gewijzigd door Chato op 26 jun 2011 17:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Zeg maar Duncan.
33
Tweety schreef:Wat is een 'grasshopper'?
Een 'grasshopper' is een insect ook wel ééncellige parasieten genoemd.
En dit kan best wel eens kloppen met de manier hoe je je op dit forum gedraagt, en heel beknopt is dat een bepaalde 'houding' inclusief vermelde kennis die je dus niet bezit als het gaat om ethiek of zoals WiKipedia schrijft moraalwetenschap een tak is van de filosofie die zich bezighoudt met de kritische bezinning over het juiste handelen.
Tweety schreef:Ik maak gebruik van de normale Opera die ik heb gedownload?
Oh dan gebruikt "grasshopper" waarschijnlijk ook Opera zeker :?: Nee je valt door de mand en zoals Chato al terecht aangeeft zit je hier op een security-forum waarvan ik kan zeggen dat er bepaalde 'skills' aanwezig zijn die wel tot een bepaalde 'ethiek' behoren.
Tweety - 80.239.242.207 - v12-16.opera-mini.net
Grasshopper - 80.239.242.46 - v02-15.opera-mini.net


Ga geen spelletjes spelen als je de 'know-how' ontbreekt je begeeft jezelf glad ijs, ook al dooit het nu als de pest, ik geef je nu de kans nog om toe te geven dat je ook als 'grasshopper' een account hebt aangemaakt anders resulteert dit in een permanente-BAN.
En probeer dan niet om opnieuw onder allerlei namen een 'account' aan te maken, want ik zie dat toch. 8)

In afwachting verblijf ik,

Maxstar
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
35
Spoiler: weergeven
Tweety schreef:Onderwerp: Tweety vliegt binnen
Maxstar schreef:
Tweety schreef:Wat is een 'grasshopper'?
Een 'grasshopper' is een insect ook wel ééncellige parasieten genoemd.
En dit kan best wel eens kloppen met de manier hoe je je op dit forum gedraagt, en heel beknopt is dat een bepaalde 'houding' inclusief vermelde kennis die je dus niet bezit als het gaat om ethiek of zoals WiKipedia schrijft moraalwetenschap een tak is van de filosofie die zich bezighoudt met de kritische bezinning over het juiste handelen.
Tweety schreef:Ik maak gebruik van de normale Opera die ik heb gedownload?
Oh dan gebruikt "grasshopper" waarschijnlijk ook Opera zeker :?: Nee je valt door de mand en zoals Chato al terecht aangeeft zit je hier op een security-forum waarvan ik kan zeggen dat er bepaalde 'skills' aanwezig zijn die wel tot een bepaalde 'ethiek' behoren.
Tweety - 80.239.242.207 - v12-16.opera-mini.net
Grasshopper - 80.239.242.46 - v02-15.opera-mini.net


Ga geen spelletjes spelen als je de 'know-how' ontbreekt je begeeft jezelf glad ijs, ook al dooit het nu als de pest, ik geef je nu de kans nog om toe te geven dat je ook als 'grasshopper' een account hebt aangemaakt anders resulteert dit in een permanente-BAN.
En probeer dan niet om opnieuw onder allerlei namen een 'account' aan te maken, want ik zie dat toch. 8)

In afwachting verblijf ik,

Maxstar
Mag dit dan hier? Ik heb Opera gedownload, blijkbaar is dit opera-mini, ik weet absloluut niet hoe dit kan, maar ja, dan heb ik het dus zo gedaan. Kan ik dit uitzetten en verdere problemen verkomen?
Hopelijk geeft dit duidelijkheid,

Groetjes,
Tweety
Tweety heeft dit bericht gepost!
37
Maxstar schreef:
Tweety schreef:Hopelijk geeft dit duidelijkheid,
Nou niet echt, maar kan je hier nog even uitleg over geven. ;D
Tweety - 80.239.242.207 - v12-16.opera-mini.net
Grasshopper - 80.239.242.46 - v02-15.opera-mini.net
Blijkbaar gebruikt Grasshopper ook Opera Mini en komt ons IP bijna overheen, alhoewel ik zelf niet weet hoe ik aan die Opera mini kom, kan ik dat stoppen anders?

Groetjes,
Tweety
Tweety heeft dit bericht gepost!
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Even voorstellen”