Plaats reactie
1
Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik zoekende was naar informatie over Smart Engine om dit van de computer van mijn zus te halen, en dat is dus subliem gelukt dankzij de handleiding. :good:

Als nickname heb ik maar T-bag gekozen omdat ik een groot fan ben van Prison Break.
In het dagelijkse leven ben ik werkzaam als Support Consultant ICT beheer is een zorginstelling, in mijn vrije tijd ben ik een echte bourgondiër, dus lekker eten en feestjes zijn aan mij wel besteed.

Ik mij nooit zo bezig gehouden met forums, nieuwsgroepen en andere social media, maar dit forum heeft wel mijn aandacht gewekt om een account aan te maken, zoals u bij deze kunt zien.
Ik zal hier zeker vaker komen kijken, en misschien ook mensen kunnen helpen met hun problemen.
4
Welkom T-Bag. ;)
T-bag schreef: Support Consultant ICT beheer
:?: ENG >> NL :?:
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
6
Bedankt Forza en Wessel.
Forza schreef:T-bag schreef:
Support Consultant ICT beheer
ENG >> NL
Breek me de bek niet open over de functie omschrijving, dit heb ik niet zelf verzonnen maar de hoge heren en die hebben hier een jaar lang over gedaan en veelvuldig over vergaderd, ik dacht eerst nog even dat ik misschien ook in mijn salaris vooruit zou gaan met de nieuwe functie typering maar helaas, dit bleef gewoon op mijn oude (Medewerker ICT) niveau staan. :-\
Wessel schreef:Welcome T-Bag, wel een beetje braaf zijn he.
Dat is schrikken he de naam T-bag, maar ik ben een erg rustig persoon hoor met niks op zijn kerfstok.
7
T-bag schreef: Dat is schrikken he de naam T-bag, maar ik ben een erg rustig persoon hoor met niks op zijn kerfstok.
De gevangenis zit vol met mensen die dat zeggen. ::)

Maar goed :welkom: :P
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
8
Vladimir schreef: De gevangenis zit vol met mensen die dat zeggen. ::)
Dat denk ik ook wel! toevallig Peter R de Vries afgelopen Zondag gezien?

Maar ook bedankt voor het welkom heten. :cool:
9
Welkom T-Bag :cool:
Ik heb de hele serie van Prison Break gezien, jammer dat het is gestopt maar nu Gretchen nog en dan is het EVIL duo compleet. :rofl:
M.v.g,
~*~Maaike~*~
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Even voorstellen”