Plaats reactie
1
Hallo forumleden, :D

Ik zie dit onderdeel van het forum eigenlijk nu pas en ik vind het wel zo netjes om me nog eventjes voor te stellen. Inmiddels heb ik al meer dan 100 berichten, maar je kent het gezegde "beter laat dan nooit". En wel nu.

Ik ben Kevin, ben 17(bijna 18) jaar. Zit op 't VWO examenjaar (dus zal ook niet zo veel online zijn in mei, haha :bow: ). Ik ben eigenlijk meer van pc's te weten gekomen omdat ik het wel leuk vond, zoals wij allemaal denk ik wel. Ik ben echt geen expert, maar wel ervaren. Laat ik het zo zeggen, ik heb bijna overal wel al een keer mee te maken gehad. Ook los ik nog wel eens wat problemen op voor vrienden of familie.

Ik heb niet echt kwaliteiten of dingen dat ik totaal niet kan. Weet van alles een beetje en dat is 't dan ook wel vaak. Het enige waar ik wel aardig wat van weet is het gedoe om een film heen. Dus het omzetten van een film. Maar dan niet alleen simpel met een converteren met een programmatje, maar ook met CCE-encoder of beter het alternatief hiervoor HC-encoder. Dit heb ik vroeger veel gedaan, inmiddels een stuk minder. Dit is i.c.m. andere programma's ervoor bedoeld om een originele DVD9 van zo'n 8,5GB om te zetten naar een DVD5 van zo'n 4,7GB zonder veel kwaliteitsverlies. Maar volgens mij niet echt veel bekend onder pc-gebruikers. (Ik weet nog de tijden dat ik er 24 uur over deed om een DVD9 om te zetten in een DVD5 met 'maar' 6@passes)

Verder heb ikeigenlijk niet veel te zeggen dan succes verder op het forum. En de website ziet er toppie uit :good:

Gegroettt! :goed:
MVG,

Kevin
9
Maxstar schreef:Alsnog welkom op het forum Kevin...

En van mijn kant ook veel succes met je examens.. :good:
Harstikke bedankt hoor! Ik heb nu m'n laatste toetsweek dus ik ga maar weer eens verder met leren :conf:
MVG,

Kevin
10
:welcome: Kevin het wordt steeds drukker (gezelliger) hier zie ik...
Ik heb nu m'n laatste toetsweek dus ik ga maar weer eens verder met leren
Ja dat hoort er ook bij, ik zit sinds kort ook weer in de schoolbanken, wel even wennen maar wel leuk... ::)
If it ain't broken, don't fix it
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Even voorstellen”