Plaats reactie
1
Hallo PC Web Lustige +
Wie ben ik, Michael oud 68 jaar en 45 jaar gewerkt in de Technische Dienst.
En nu teveel vrije tijd (soms)
Ik kwam hier bij toeval langs en vond het hier een prettige site wat betreft informatie en kundige mensen en indien ik hier was,stond ik altijd te boek als Gast,dit is nu verleden tijd.
Wat doe ik graag,Pc's wat niet werken,repareren en voor nop weg geven aan minder draagkrachtige mensen.
Wat doe ik nog liever,bij mensen met een handicap bij hun thuis,computer basiscursus geven als vrijwilliger via een organisatie.
PS,laatst kwam de Gemeente via via bij mij langs,of ik interressen had voor 87 PC's wat niet meer werkte :lol:
Wil Maaike hartelijk feliciteren met haar Famke.
Justherr ken ik van computer Idee,alleen van lezen,daar ben ik ook lid.
Zal maar stoppen,want kan nog wel een uurtje doorgaan dit is niet mijn intensie.

Gegroet allemaal en nog een fijne dag vanuit het grijze Maastricht.
Michael
2
Welkom op het forum Michael,

Een zeer leuk initiatief om defecte computers te repareren en te geven aan mensen die geen of moeilijk een comupter kunnen bekostigen, zeker in deze tijd.

Vaak voldoet een oudere computer voor wat internet gebruik & tekstverwerking nog voldoende, en dat is het eigenlijk zonde dat het via het "witgoed" gerecycled wordt.

Zoals ik het lees bent u behoorlijk sociaal actief met computers, geven van cursussen, computers repareren. :good:

Heeft u het aanbod van de 87 computers nog geaccepteerd. :?:

Met vragen en problemen kunt u hier op het forum natuurlijk altijd terecht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Hey Maxstar,

87 PC's zou u die kunnen plaatsen ergens bij u thuis,zonder in de problemen te kunnen komen met de Moeder de vrouw,en/of aanverwanten ?
Mijn vrouw zou me dood schieten,ook al ben ik over een paar jaar vanzelf weg.
Ik bewandel nu de goede midden weg laat maar komen en daar laat ik het bij.

Bedankt tot ik ben opgenomen in het crises centrum. ;D
Salu Michael
4
:welcome: op het forum Michael

Zoals Maxstar al zij bent u zeer sociaal bezig op het gebied van computers en ondersteuning, mijn petje af hoor. ;)

87 pc's is inderdaad wel erg veel, ik zou niet weten waar ik ze zou moeten laten :rofl:

Heel veel plezier op het forum in ieder geval :good:
M.v.g,
~*~Maaike~*~
5
Maaike,och ja Paul de verwekker.

Hoe maakt het Melissa?
Dit is toch het mooiste wat u beide is overkomen of niet soms ?
Wij zaten in het zelfde schuitje ook al was dat 1965,toen mijn vrouw,ons beide kindje kreeg.
In de tussentijd is iets veranderd qua bevallen,maar het baren blijft toch het zelfde.
Plaatst eens een foto in dit medium.
Salu Michael
7
Welkom op het forum van PC Web Plus Michael. :good:
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
8
Welkom michael :welcome:
87 PC's zou u die kunnen plaatsen ergens bij u thuis,zonder in de problemen te kunnen komen met de Moeder de vrouw,en/of aanverwanten ?
Ik zou zeker troubles krijgen met mijn ouders als ik met 87 pc's aan kom zetten, hahaha. :rofl:
9
Wessel schreef:Welkom michael :welcome:
87 PC's zou u die kunnen plaatsen ergens bij u thuis,zonder in de problemen te kunnen komen met de Moeder de vrouw,en/of aanverwanten ?
Ik zou zeker troubles krijgen met mijn ouders als ik met 87 pc's aan kom zetten, hahaha. :rofl:
Hey mensen,
Inderdaad heb deze niet meegenomen,maar wel iets van mijn gading kunnen en mag blijven slopen.
Achteraf valt het wel mee.
heb een paar watchen van de eega om de oren gekregen en nu hoor ik wat minder,dus graag antwoordt met VET aanstippen svp.
anders kan ik het niet meer lezen
hier kom ik graag terug.
Salu Michael
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Even voorstellen”