Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

Joey17
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (2) Ervaren
AV: Avast Internet Security
AM: Malwarebytes Anti-Malware
FW: Avast Firewall

Even voorstellen!

ma 09 feb, 2015 20:19:26

Hoi allemaal,

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Joey, 15 jaar en ben zeer geïnteresseerd in computers, smartphones en tablets. :D
Waarom ik mij aangemeld heb op dit forum? Nou, dat is heel simpel. Ik kwam hier wel wat vaker, maar dan als niet-ingelogde gebruiker. Toch zou ik graag mee willen reageren op onderwerpen, dus ik heb even een account aangemaakt. Is ook wel handig om nuttige topics te bewaren.

Ik hoop dat ik een nuttige bijdrage aan PC Web Plus kan leveren, en dat ik weer iets van dit forum op kan steken. Tot snel!

Groet,
Joey

iEscape
Moderator
Moderator
AV: MBAM Pro
FW: NetBarrier 9X macOS

Re: Even voorstellen!

ma 09 feb, 2015 21:58:11

@ Joey17,

:welkom:

Joey17 schreef:
Toch zou ik graag mee willen reageren op onderwerpen, dus ik heb even een account aangemaakt. Is ook wel handig om nuttige topics te bewaren.

Dat is natuurlijk mogelijk en :cool: dat u bij PC Web Plus heeft aangemeld :bow:
Joey17 schreef:
Ik hoop dat ik een nuttige bijdrage aan PC Web Plus kan leveren, en dat ik weer iets van dit forum op kan steken. Tot snel!

Nuttige bijdrage is altijd welkom en dat wordt zeker gewaardeerd Afbeelding
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding

xp2
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Kennisniveau: (2) Ervaren

Re: Even voorstellen!

vr 13 mar, 2015 23:05:40

@ Joey17,

:welkom:

Mvg,
xp2
:goed:
Systeeminfo Mac mini :Typer:
Mac mini (late 2014) | 1,4 GHz Intel Core i5 dual-core | 4GB RAM | 500GB HDD | OS X 10.11.6 El Capitan

Systeeminfo MacBook Pro :Typer:
MacBook Pro 15 inch (Retina, mid 2015) | 2,2 GHz Intel Core i7 Quad-core | 16GB RAM | 256GB SSD | OS X 10.11.6 El Capitan