Plaats reactie
1
Hallo,

Ik ben Riet, 44 jaar en ik heb me hier aangemeld omdat ik op dit moment een cursus website bouwen volg. Ik ben geïnteresseerd geraakt in computertechniek en hoop hier wat te kunnen leren en ook hopelijk wat te kunnen bijdragen.
In het dagelijks leven maak ik schoon bij mensen thuis (thuiszorg) en verder hou ik van knutselen (scrapbooking vooral).

Groetjes
2
@ Riet,
Afbeelding op PC WEB PLUS

Veel plezier toegewenst hier op het forum :smiley_highfive:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Welkom bij PC Web Plus Riet!

Cursus website bouwen? Waar bestaat dat uit?
Echt een cursus website bouwen dus met behulp van php en eventueel mysql? Of is het meer iets als hoe installeer in Joomla of Wordpress en bouw daar een website van?
Ben wel nieuwsgierig.
Greetings, Black Tiger.
4
Welkom op het forum Riet..

:welkom:
Plop schreef:... ik heb me hier aangemeld omdat ik op dit moment een cursus website bouwen volg. Ik ben geïnteresseerd geraakt in computertechniek en hoop hier wat te kunnen leren en ook hopelijk wat te kunnen bijdragen.
Een helpende hand is altijd welkom, en mocht je zelf vragen hebben dan kan je hier natuurlijk altijd terecht.. :cool:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Bedankt voor het warme welkom allen.
De cursus die ik volg is inderdaad gericht op Wordpress. Ik kwam blanco de cursus binnen, dus ik begin bij het gemakkelijkste begin.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Even voorstellen”