Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

Freekjuh
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

Freekjuh is online!

do 17 dec, 2009 17:52:46

Hallo

Even netjes voorstellen, het topic is er niet voor niets..... ;D

Ik ben Freek(juh) 34 jaar en werk als "on the road" buitendienst medewerker om o.a. de volgende problemen op te lossen.
- Internet storingen / verbindings problemen.
- Configureren van netwerk / internet (wifi) verbindingen.
- Het beveiligen van internet verbindingen.
- Het oplossen van software problemen.
- Het oplossen van simpele hardware problemen (vervangen van e.d)
- Het plaatsen en gebruiksklaar maken van nieuwe computers.

Naast mijn computer (leven) fotografeer ik graag, hiernaast ben ik jaren moderator geweest op een forum (nu down).
Ik had hier altijd veel plezier in, maar helaas.

Dit forum kwam ik tegen bij een zoektocht naar een probleem oplossing en zag dat het een betrekkelijk nieuw forum is, dit trok gelijk mijn interesse en vandaar dus mijn registratie.
Ik hoop dat dit forum een langer (online) leven beschoren is, en dat ik mijn bijdrage kan leveren, en natuurlijk ook info vandaan kan halen.

Nou veel succes, en jullie zullen mij hier vast vaker zien (spreken) :D

M.v.g.

Freek

Maxstar
Administrator
Administrator
Kennisniveau: (3) Expert
AV: Emsisoft Internet Security
Contacteer:

Re: Freekjuh is online!

do 17 dec, 2009 18:14:37

Welkom op het forum Freekjuh,

Ik hoop dat dit forum een langer (online) leven beschoren is, en dat ik mijn bijdrage kan leveren, en natuurlijk ook info vandaan kan halen.

Ik weet niet welk forum dit betreft, maar ik hoop dat PC Web Plus een goede toekomst tegemoed gaat. Het forum heeft nog weinig leden, maar de website wordt dagelijks zeer druk bezocht. ;D

En alle hulp is welkom Freek ;)
Met vriendelijke groet,

Maxstar

Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)