Plaats reactie
1
Ik heb een duelboot van Windows 7 en 8, maar k gebruik alleen maar Windows 8 en ik wil Windows 7 verwijderen. Hoe kan je dan Windows 7 verwijderen?
2
in windows 8.
ga naar je rechter kant van je bureaublad -> zoeken -> schijfruimte vrijmaken.
"schijfruimte vrijmaken" invullen in "zoeken".
dan INSTELLINGEN aanklikken (ook weer bij "zoeken")
station selecteren (schijf van win7) "ok" aanklikken.
wachten totdat scan is uitgevoerd.
"systeembestanden opschonen" (er staat een schildje bij maar dat komt omdat het als ADMIN moet worden uitgevoerd) -> je krijgt het bekende schermpje klik vervolgens even wachten totdat de scan (alweer ja) klaar is. vink alles aan wat je wilt verwijderen dus ook systeembestanden van vorige windowsinstalaties.
ik raad aan alles aan te vinken. en daarna "ok" (onderaan).
de computer moet daarna wel REBOOTEN maar dat is normaal

en daarna raad ik u aan om deze site door te nemen voor het verwijderen van MBR Win7.
Een virtuele pc altijd handig voor het geval je software van een site download en je niet zeker weet of`t wel firusvrij is ;).
Wees blij met de uitvinding ;').
woorden van iemand die ervaring heeft ^^
3
duncan schreef:in windows 8.
ga naar je rechter kant van je bureaublad -> zoeken -> schijfruimte vrijmaken.
"schijfruimte vrijmaken" invullen in "zoeken".
dan INSTELLINGEN aanklikken (ook weer bij "zoeken")
station selecteren (schijf van win7) "ok" aanklikken.
wachten totdat scan is uitgevoerd.
"systeembestanden opschonen" (er staat een schildje bij maar dat komt omdat het als ADMIN moet worden uitgevoerd) -> je krijgt het bekende schermpje klik vervolgens even wachten totdat de scan (alweer ja) klaar is. vink alles aan wat je wilt verwijderen dus ook systeembestanden van vorige windowsinstalaties.
ik raad aan alles aan te vinken. en daarna "ok" (onderaan).
de computer moet daarna wel REBOOTEN maar dat is normaal

en daarna raad ik u aan om deze site door te nemen voor het verwijderen van MBR Win7.

Ja ik heb ook een virtuele programma VMware.
6
jan.
als jij het doet zoals ik het zei. dan blijft jou win8 gespaart
Een virtuele pc altijd handig voor het geval je software van een site download en je niet zeker weet of`t wel firusvrij is ;).
Wees blij met de uitvinding ;').
woorden van iemand die ervaring heeft ^^
8
janFJshk schreef:okee bedankt ;)
Jan graag gedaan.
zover dat ik weet is dat alles wat je moet doen ;).
Een virtuele pc altijd handig voor het geval je software van een site download en je niet zeker weet of`t wel firusvrij is ;).
Wees blij met de uitvinding ;').
woorden van iemand die ervaring heeft ^^
9
Ik help Feliks-Jan op dit moment hiermee, zijn eerste opstart optie is Windows 7 moeten we deze misschien eerst overzetten naar Windows 8 voordat we die mbr optie gebruiken?

Wanneer hij Windows 7 start ontvangt hij de volgende melding.

Er is wel een map met de naam Windows.old, staat de Windows 7 hier in en kan je die dan niet gewoon verwijderen?
Laatst gewijzigd door Maxstar op 30 mei 2013 09:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Afbeelding verwijderd
10
Momenteel wordt er blijkbaar zowel via Skype als op het forum hulp gegeven, wanneer dit via meerdere wegen loopt wordt het al snel onduidelijk vandaar ook mijn advies om de hulp, instructies en problemen op het forum te plaatsen.
Zo blijft het immers overzichtelijk wat er reeds is gedaan, wat de problemen zijn zodat we makkelijker tot een oplossing kunnen komen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 8”