Plaats reactie
1
Twee weken geleden een Toshiba Satellite 870 aangeschaft. Op 1 maart ging Windows 8 voor het eerst een update draaien. Hierna had ik geen Wifi verbinding meer. :w00t:
Wel internet via de ethernetkabel....Maar geen Wifi.....Van alles geprobeerd...Vandaag hulp gezocht. Systeem gaf aan: Netwerkadapter is uitgeschakeld, maar waar zit ie ....
Hij ging met een "expert" bellen en via de volgende procedure heb ik gelukkig weer een Wifi verbinding. :cool:
Via configuratiescherm naar categorie, grote pictogrammen kiezen, dan naar apparatenbeheer, netwerkadapter, wireless weer inschakelen.... :goed:

Je moet het maar ff weten.... ;) Als leek voor het eerst draadloos met een laptop werken..... :smiley_swinging: en Windows 8 is op zich al :whistle: Maar is gewoon even wennen....
Wel altijd met een PC gewerkt met ethernetkabel, die nooit geen problemen gaf.....maar was een oudje en erg traag aan het worden. De nieuwe laptop is verder supersnel....en ben er erg blij mee....

:smileybye:
2
Gisterenavond, 21 maart 2013, weer geen volledige internetverbinding mogelijk. :w00t: Alleen Twitter werkte en de Windows Live Mail gaf soms enkel alleen inkomende mail door.....Er was een normale Wifi verbinding.....Ziggo weer gebeld, maar er was geen storing.....Modem was goed.
Kom ik er vanmiddag achter dat bij System Settings de LAN "opeens" uit staat..... :whistle: Die weer aangezet en alles werkt weer......Merkwaardig dat Windows 8....er gebeuren dingen waar je geen vat op hebt...
Hopelijk is dit nu even het laatste obstakel geweest met Windows 8.... :smiley_notnormal:
3
Hallo Anneke24
Anneke24 schreef:Merkwaardig dat Windows 8....er gebeuren dingen waar je geen vat op hebt...
Mijn ervaring met Windows 8 is goed en veel instellingen zijn veel makkelijker en worden uit handen genomen van de gebruiker zelf.
Sinds kort hebben wij een Microsoft Surface tablet met Windows 8 RT en mijn dochter van 3 en een half jaar kan daar al onder toezicht verantwoord mee overweg.
Anneke24 schreef:Hopelijk is dit nu even het laatste obstakel geweest met Windows 8....
Dat is wel te hopen maar als je iets wilt weten of ergens een antwoord op wilt hebben dan kan je het hier natuurlijk altijd even navragen.
Doordat je nu zelf op je eigen bericht hebt geantwoord kan het zijn dat deze niet meer is bekeken omdat men heeft gedacht dat er al antwoord was gegeven omdat ed teller niet meer op 0 stond.
M.v.g,
~*~Maaike~*~
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 8”