Plaats reactie
1
Heb problemen met updates, kan niets meer installeren. Heb al zoveel geprobeerd en nu dus via CMD [ met adm rechten] maar krijg melding dat toegang is geweigerd. Krijg er de riebels van dat het niet lukt. Iemand die dit weet misschien, ben wel handig maar dit kan ik niet oplossen. Gr.Tetje
2
Vorig jaar hebt je een probleem geplaatst.
Je hebt nooit een reactie gegeven .  .  . , waarom?

Het leven op een computerforum bestaat uit actie & reactie. De helpers op een computerforum zijn vrijwilligers, die bereid zijn in hun vrije tijd andere computer gebruikers met problemen te helpen.

Als je een probleem plaatst en vervolgens niets meer laat horen (géén reactie/feedback) dan is dat weggegooid moeite, jammer van de tijd die erin was ingestoken  :hmm:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Klopt helemaal en sorry voor het niet reageren. Natuurlijk niet mijn bedoeling om zo met het forum om te gaan want ben heel blij als je geholpen kunt worden. Hoop dat deze reactie iets heeft goedgemaakt!    Groet, Tetje
4
Hallo,

Hoe is dit probleem ontstaan, en welk besturings-system gebruik je (Windows 10) ?
Maak voor de zekerheid wel een back-up van al je belangrijke bestanden, zoals van Word, foto's, E-mails enz.
Om te kijken of dit probleem door en virus komt doe het volgende lees het eerst goed door en voer het dan uit.
Hier ook nog een video ervan:

Download Afbeelding "HitmanPro" via de onderstaande link bijvoorbeeld naar het bureaublad op een niet geïnfecteerde computer
Klik hier om de uitgebreide handleiding te raadplegen
  • HitmanPro downloaden.(Kies hier de 32 of 64 bit versie).
  • Dubbelklik op HitmanPro36.exe of HitmanPro36_64.exe om het programma op te starten.
  • Klik in het beginscherm op de "Kickstartknop" zoals u kunt zien in het onderstaande rode kader. Afbeelding
  • Indien er reeds een USB-stick is aangesloten zal HitmanPro Kickstart deze automatisch herkennen en weergeven.
  • Klik deze USB-stick éénmaal aan waarna u de keuze krijgt om Kickstart te installeren op de USB-stick.
  • Voordat HitmanPro.Kickstart wordt geïnstalleerd wordt de USB-stick opnieuw geformatteerd.
    Waarschuwing! Bij het opnieuw formatteren gaan alle gegevens verloren die op de USB-stick zijn opgeslagen.

  • Nadat de HitmanPro Kickstart USB-stick is aangemaakt zal deze automatisch “veilig verwijderd” worden van het betreffende systeem waarop deze is aangemaakt.
  • Start de geïnfecteerde computer op van de HitmanPro.Kickstart USB-stick. (Hoe u de computer van een USB-stick kunt opstarten lees u hier)
  • Vink de optie "Ik accepteer de voorwaarden van de gebruikersovereenkomst aan" en klik op "Volgende"
  • Klik in het setup scherm nu nogmaals op "Volgende", nu zal automatisch de scan starten, doe verder niets op de computer totdat de scan gereed is.
  • Als de scan klaar is klik je op "volgende"
  • Activeer nu de gratis licentie, hiermee kunt u 30 dagen gratis HitmanPro gebruiken en de gevonden infecties verwijderen.
  • Note: indien u reeds eerder gebruik hebt gemaakt van de 30 dagen trial-versie van HitmanPro is het niet meer mogelijk om gratis de gevonden infecties te verwijderen.
  • Als het verwijderen gereed is klik je onderin het scherm op "Save log" of "Logbestand opslaan" en sla deze op bijvoorbeeld het bureaublad op.
    Post dit logje.
  • Klik nu op de knop "Herstarten".
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Heb al tig keer een scan uitgevoerd, maar daar zit het denk ik niet in. Bij windows probleemoplosser krijg ik melding dat windows update-database opnieuw moet worden gemaakt en een of meer windows update onderdelen zijn onjuist geconfigureerd. Ben aan het overdenken om een nieuwe computer te gaan kopen of iemand in de omgeving te zoeken die er verstand van heeft, ik durf ook niet alles te doen eerlijk gezegd. Er zijn meer problemen waar ik nu mee zit en ben niet zo slim om dit allemaal op te lossen. Deze is nog niet zo oud, ruim 5 jaar, maar veiligheid en gewoon rustig werken op computer is toch wel prettiger dan iedere keer tegen problemen aan te lopen. Laat in ieder geval nogmaals van mij horen wat ik heb besloten. Alvast vriendelijk bedankt voor de antwoorden. Vriendelijke groet, Tetje
6
Hallo,

Welke Windows versie staat op je pc Windows 10?
Deze kan je vrij simpel terug zetten met behoud van bestanden zodat je niet veel bestanden kwijt bent.
We hebben daar een stappen plan voor: viewtopic.php?f=370&t=18413

Maak voor de zekerheid wel een back-up van al je belangrijke bestanden, zoals van Word, foto's, E-mails enz.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
7
Hallo, heb windows 8.1. Had daar al gekeken maar moet dan toch wel het een en ander opnieuw erop zetten. Weet niet of ik dat durf te doen. Ga in ieder geval even dat topic nakijken. Misschien word ik daar nog wijzer van. Laat het weten. Bedankt. Groet Tetje
8
Tetje1749 schreef:Hallo, heb windows 8.1. Had daar al gekeken maar moet dan toch wel het een en ander opnieuw erop zetten. Weet niet of ik dat durf te doen. Ga in ieder geval even dat topic nakijken. Misschien word ik daar nog wijzer van. Laat het weten. Bedankt. Groet Tetje
Dan heb je niks aan dat onderwerp, is het en laptop of desktop?
Wat is het merk en type dan kan ik kijken of ik een duidelijke handleiding voor je kan vinden.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
10
Hallo,

Maak wel een back-up van al je belangrijke bestanden, zoals van Word, foto's, E-mails enz.

Klik op deze link: https://www.gebruikershandleiding.com/P ... ?page=0053
Lees het gedeelte vanaf: Herstellen vanaf de harde schijf bij opstarten
Print dat uit en volg de stappen en je pc word terug gezet naar fabrieks-installatie (zoals je hem heb gekocht).
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
13
Goedemorgen, heb besloten om uit te gaan kijken naar nieuwe laptop.Kom hier niet meer uit. Doe het nog niet weg i.v.m eventueel overzetten van bestanden. Ga eerst kijken wat er allemaal te koop is en wat ik graag wil, want volgens mij is Windows 10 iets anders dan wat ik gewent ben. Alvast héél hartelijk bedankt voor de hulp waar ik toch weer iets van heb geleerd... Groet Tetje
15
De laatste reactie is al weer even geleden, maar als je de oude laptop inmiddels hebt leeggehaald (je eigen bestanden er af), dan is deze machine volgens mij nog wel geschikt voor een vervolg bestaan.
In een ander topic staat een verwijzing naar een site waar windows 10 licenties voor een schappelijke prijs kunt kopen. ( https://tinyurl.com/y4j2b68n )
Wellicht is er iemand in je omgeving (of durf je het zelf aan) om dat dan op de oude machine te installeren.
Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit meer te werken !
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 8”