Plaats reactie
1
Na een reparatie van mijn beeldscherm heb ik mijn laptop teruggekregen met (natuurlijk) alle instellingen verdwenen.
Laptop diende dus geheel opnieuw te worden ingesteld.
Nu heb ik dat gedaan met een Microsoft account(welke ik tevens administrator heb gemaakt) en ook onder dat account allerlei gebackupte bestanden van een verwisselbare schijf teruggezet, naar de C:schijf, mbv verkenner, kopiëren/plakken.

Wat ik eigenlijk wilde doen is een, niet zijnde Microsoft account, standaardaccount maken, waarmee een ieder toegang heeft tot alle documenten, foto's, enz.
Ik realiseer mij overigens dat ik, na aanschaf, Windows 10 op mijn laptop, heb geinstalleerd, nu nog niet dus.

Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik een standaardaccount maak, dit accounttype wijzig naar "Administrator" en er
vervolgens voor zorg dat een ieder toegang heeft tot mijn/onze documenten. (Verkenner dus).
het is mij tot dusverre nog niet gelukt.
dank voor u hulp
groet
Erw55
2
Topic is verplaatst naar forum onderdeel Windows 8.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Hallo,
  • Ga met de muis naar de rechterbovenhoek en klik op Instellingen en vervolgens PC-instellingen wijzigen.
  • Open Gebruikers en klik op "een gebruiker toevoegen".
  • Kies voor "Aanmelden zonder een Microsoft-account" en selecteer Lokaal account.
  • Verzin een gebruikersnaam voor dit lokale account en eventueel een wachtwoord
  • Klik op Voltooien
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 8”