Plaats reactie
1
Hallo,

Ik kan ineens mijn computer niet meer opgestart krijgen omdat ik de mededeling krijg dat mijn wachtwoord onjuist is.
Ik heb inmiddels ook al een nieuw wachtwoord aangemaakt voor mijn account maar ook dat heeft niet geholpen.
Nou hoop ik dat er hier iemand is die mij kan helpen want ik kan nu helemaal niks meer doen, alvast heel erg bedankt.

Groetjes Patricia.
3
Het is volgens mij wel een microsoft account en ik heb maar 1 account op mijn computer.
Ik heb via mijn tablet het wachtwoord gewijzigd, gelukkig heb ik die nog anders zou ik
helemaal niks meer kunnen. Ik heb ook al geprobeerd om in een veilige modus en
systeemherstel te doen masr dan vraagt hij ook om mijn wachtwoord.
4
Hallo,

Ga via de tablet eens naar de volgende pagina van Microsoft - https://account.live.com/resetpassword.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Kies hier voor de optie Ik weet mijn wachtwoord maar kan me niet aanmelden.
Klik op Volgende om het account te herstellen.
Kan je hierna wel weer met het Microsoft account op de computer inloggen?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Heel erg bedankt voor je tip, ik had dit van de week ook al geprobeerd
maar dat was toen niet gelukt en nu dacht ik nou nog maar een keer
proberen dan en nu is het wel gelukt gelukkig ben echt heel erg blij..
8
Helaas na een dag goed gedraait te hebben ging ik vandaag weer aanmelden en wederom verkeerd
wachtwoord, opnieuw een nieuw wachtwoord aangemaakt maar nu werkt het dus niet meer. HELP.
9
Maak de volgende keer als je erin bent een lokaal account met ander wachtwoord aan.
Dan ben je niet meer afhankelijk van je Microsoft account.
Als je niet weet hoe een lokaal account te maken: Googel effe , je vindt het zo.
12
Hallo,

Heb je voor het account de dubbele verificatie ingeschakeld, zo ja schakel deze in de Microsoft ID- instellingen eens uit.

Dubbele verificatie uitschakelen
  • Ga naar de pagina Beveiligingsinstellingen en meld u aan met uw Microsoft-account.
  • Kies onder Verificatie in twee stappen de optie Verificatie in twee stappen uitschakelen om deze uit te schakelen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
13
Die is al uitgeschakelt want ik kan hem alleen maar instellen en als ik via de site van microsoft
inlog met mijn wachtwoord dan doet hij het wel maar niet op mijn computer.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 8”